bijna 2,cadeau tips?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Ennas86, Jun 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    M'n ventje wordt volgende maand alweer 2 jaar!
    en nu begint iedereen te vragen wat ze voor hem kunnen kopen..

En ik heb dus geen idee!

Wat waren zijn jullie toppers qua cadeau's?

2. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Duplo is bij ons erg in trek momenteel. Hij wil niets liever dan constant samen spelen. Verder is bob de bouwer spul bij ons erg in trek, mijn neefjes vonden het ook fantastisch. We hebben een bob de bouwer knuffel gekocht, maar je hebt ook boekjes, dekbedovertrekken enz enz.
    Smartmax (magnetisch speelgoed) is ook erg leuk. Als je de ruimte hebt is een speeltoestel in je tuin wel erg leuk. Boeken zijn ook bijna altijd goed, veel keus en je kan je kind er van alles op een laagdrempelige manier mee leren.

3. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben zelf een fietsje gegeven (met 2,5 jaar kon hij erop fietsen). Denkspelletjes vind hij erg leuk zoals Bumba memory. De Duplo auto waar hij de wielen met een soort schroevendraaier erop kan zetten is ook erg favoriet. Boekjes worden ook erg leuk om voor te lezen tussen 2 en 3 jaar.

4. RianneF

RianneF Bekend lid

Oct 31, 2008
    712
    0
    0
    Onze zoon heeft een werkbank gekregen, en van oma een driewieler met duwstang.

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn zoontje wordt donderdag 2 en van ons krijgt hij een zandbak en een speciale wekker in de hoop dat hij dan langer in bed blijft;)
    Verder heb ik duplo, uitdeel fruit en groente, keukentje, kleurboek, emmer voor in de zandbak, kruiwagen, een kleed met een weg erop.
    Boekjes, vingerverf, Ravensburger - 047031 - Aqua Doodle Travel? Bestel nu bij wehkamp.nl dit leek mij ook erg leuk, een magisch tekenbord en dat was het wel ongeveer denk ik;) misschien heb je er wat aan.

6. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

Oct 8, 2009
    641
    0
    0
    knutselspulletjes (zoals stickertjes en zo...) klei.
    en ze had een keukentje gekregen (maar ik ziedat je een jongetje heb en ik weet niet of hij dat zo leuk vind)
    verder een kegelspel vind ze leuk & de driewieler.fietsje hebben wij deze week pas gekocht. omdat toen ze 2 was en dan gekregen had ze er meteen op had gewillen en het dan niet zou lukken zou ze heel boos zijn geworden (tis soms een driftkikkertje...)

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik heb voor Aaron laatst in de aanbieding een Memory spel van Zandkasteel gekocht. En ik heb een rugzakje van Cars gekocht.

Verder krijgt hij van ons waarschijnlijk een autogarage. Hij is helemaal wild van auto's namelijk.

Van oma en overgrootoma heeft hij alvast een driewieler met duwstang gekregen. Van opa en oma krijgt hij een zelfgemaakt autobed.

Wat ik ga vragen aan de rest; kegelspel, keukenaccessoires (als hij dan nog steeds helemaal into eten maken is althans ;)), boekjes, klei en cadeaubonnen voor kleding.

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hier valt het houten spoor van de ikea erg in de smaak samen met thomas de trein treintjes erop, hij is er zo druk mee. Ook heeft hij een keukentje gehad en vind dit ook erg leuk even denken, klei vind hij erg leuk, zwembad van playmobiel moeten ze iets ouder voor zijn maar Tygo speelt er nu buiten erg leuk mee met water erin.

Share This Page