Bekijk bijlage 577186 Hier mogen ze loslopen, als ze niet luisteren gaat het ‘tuigje’ aan. Of ze gaan onder de arm mee. Zou zeker geen duowagen aanschaffen voor een kind van drie hoor!
Ik heb een peuter van 3 en bijna een half. Die was zeer meegaand met tegen 3 aan, maar vanaf 3 en de maanden tot nu was het alles en alles uittesten en proberen en zelf doen en meer peuter drama! Helemaal nu er net (of straks niet helemaal goed gelezen) een nieuw gezinslid erbij komt kan ik de tijdelijke Indische doofheid goed indenken (en de frustratie van TS)
Ja die is bij ons ook weer terug in the picture. Eerst wilde hij alleen maar op zijn fiets met trappers (hij gaat zonder zijwieltjes en dat kan hij wel alleen starten en stoppen nog niet alleen, dus met wandelwagen geen optie), maar gelukkig vond hij het laatst wel weer heel gezellig met zijn loopfiets er naast en laten zien hoe hard hij kon (in het bos gelukkig )
Wauw! Bedankt voor de vele reacties! De tip van een meerijdplankje in combinatie met een tuigje kan ik wel wat mee! Als mevrouw boos is is ze niet echt voor rede vatbaar, en wurmt ze zich zo weer van dat plankje af.. Maar als ze vast zit lukt dat natuurlijk niet Als ze niet luistert dan gaat ze vast op het plankje.. En als we bij school aankomen bij voorbaat al.. Die kleuterklassen zijn tè leuk, en lichamelijk ben ik nog niet in staat om haar onder m'n arm mee te nemen op dr loopfiets is niet echt een optie, dan ben ik haar zo kwijt en steekt ze zo de weg over. Ik probeer wel van het oversteken iets leuks te maken. Komt er daar een auto aan? Komt er van de andere kant een auto aan? Nee? Dan mogen we.. Oversteken! En wat er veel ook zeggen, het is ook wennen nu met een nieuw zusje er bij.. Luisteren is momenteel ook echt een drama.. Heerlijk zo'n temperament vol peutertje
Het is een uitdaging maar kan ze wel verder helpen in het leven zeggen ze. Succes, hier ook zo’n handenbindertje dus ik herken het wel.
Dat kan. Mijn dochter was ook zo'n voorbeeldige peuter. Ze is nu 6 en ik wacht nog steeds op dr eerste driftbui. Zoontje haalt alles dubbel en dwars in