Ja, ik ben wel eens uit een supermarkt weggelopen. Een mevrouw liep te zeuren en te zeiken en dat duurde een eeuwigheid. En ik werd een beetje boel geirriteerd door het feit dat het winkelpersoneel niet kordaat ingreep en de hele situatie daardoor nog veel langer duurde. Ik was dat na 5 minuten zo zat dat ik zo ben weggelopen. Ik kan daar errug slecht tegen.
Ja mijn zoontje moest heel nodig plassen en mocht niet naar de wc dus ik heb mijn spullen bij de kassa gezet (drogist). En moest rennen naar buiten want hij kon het niet meer volhouden. Hij was toen net zindelijk
Ik ben ooit een keer heel boos weggelopen bij de ici paris, wat een arrogant personeel was dat. Ik had een luchtje voor mijzelf en m'n vriend uitgekozen en wilde toen wat informatie hebben over de make-up van Guerlain. Zei ze dat ik dat vast niet kon betalen en beter de foundation van een wat goedkoper merk kon proberen. Heb die parfums zo voor d'r neus neer gekwakt en ben de winkel uitgelopen.
1x in een kledingwinkel. Het personeel stond zo te roddelen over klanten. Ben gelijk omgedraaid en weggelopen. 1x in een restaurant. De bediening was om te janken zo langzaam en chagrijnig. Na de eerste drankjes opgestapt.
Wij zijn 1 x weggelopen bij een restaurant in schoorl. Wat een slechte bediening. Ook stond er op de kaart verse soep en we kregen soep uit blik. Daarna bijna 1 uur gewacht op het hoofdgerecht. Toen hebben we geld op tafel gelegd voor het drinken en de soep en we zijn gegaan.
En als ik een saggerijnig mens achter een kassa tref zeg ik er vaak wel wat van. Goh een vriendelijk woord kost niets extra's oid.
1x in een restaurant, na 40 minuten kwam er eindelijk iemand. Drankjes besteld en de kaart gevraagd, toen we die na 30 minten nog niet hadden gekregen zijn we opgestapt.
Ja op een terras afgelopen zomer ben ik weggelopen. We zaten al een kwartier te wachten op de bediening. Mensen die later dan ons kwamen werden binnen notime geholpen. Dus na een half uur wenken, roepen (als de bediening vlak naast ons stond) zijn we opgestaan en weggelopen. En toen kwam er ineens iemand aan. Jaaa daaaag dan hoeft het niet meer.
Bij de bakker, tja 5 meiden aan het werk, maar 1 bediende de klanten. Prima, maar niet als er 5 klanten er staan te wachten. Duidelijk gezegd, dat dat niet normaal is (10 jaar een eigen bakkerij gehad) en vervolgens naar buiten gegaan. Ze vonden het maar raar! Horeca in Den Bosch, volgens mij moet je daar teveel geduld voor hebben. Werk zelf in de horeca, met een supersnel systeem. Wijken goed verdeeld, 1 achter de bar. Bij ons worden de gasten binnen 5 minuten geholpen, menu kaart, een drankje. De keuken duurt natuurlijk wat langer.
Ja een paar jaar geleden op een terras. Het was rustig en wij hadden 2 warme chocomelk besteld. Nadat wij onze bestelling hadden gedaan kwam een gezin schuin achter ons zitten en deden ook hun bestelling. Tot onze verbazing kregen hun als eerste hun drinken waaronder ook warme chocomelk! en wat frisdrank. We hebben daarna nog ruim een kwartier zitten wachten op onze bestelling en die kwam maar niet en de ober was ook nergens meer te bekennen. Wij zijn dus opgestaan en gegaan.
Ik was in een winkel met een hele mand voor spullen in de rij vd en kassa en mijn zoontje van 2.5 moest plassen. Net bezig met zindelijk worden dus aangeven dat hij moest was applaus werk. Het was erg rustig in de zaak en ik vroeg dus of mijn zoontje even snel mocht plassen. Haar korte antwoord: Nee zijn geen openbaar toilet. Heb mand voor dr neus op de grond gezet en ben met m'n zoontje naar de hema gerend.. (waar ik dan weer niet hoefde te betalen omdat zoon zo goed bezig was met zindelijk worden,toilet juf zei: koop er maar een spekkie van.
Ik ben gisteren zelf ook weggelopen bij een restaurant waar ik wat was gaan drinken met mijn zoontje. Ober kwam, drinken en een mandje stokbrood kruidenboter besteld. Drankjes kwamen vrij vlot, en ik wilde gelijk afrekenen omdat ik wist dat we daarna weer zouden gaan. Betaald voor drankjes en stokbrood en ook nog een kleine fooi gegeven ( gladiool die ik ben). Hoeveel kost het nou helemaal qua tijd om wat stokbrood gereed te maken? Wat drukte betreft daar lag het niet aan, waren maar een paar tafels bezet. Na zo'n 20 min ben ik opgestapt nadat we het drinken op hadden natuurlijk. Afgerond 10,- betaald, dure drankjes dus . Maar ik had echt geen zin meer om te gaan zitten wachten daarop. Ik voelde ook niet de behoefte om te gaan vragen waar het bleef, als het druk is kan ik nog voorstellen dat je weleens wat vergeet maar nu?! Wel van geleerd om niet meer te betalen vooraf, alleen vind ik dat soms makkelijk aangezien je soms lang moet wachten voordat er iemand komt met de rekening.
Toen we gingen trouwen, hadden we op internet ringen gezien die we wilden hebben. Wij naar Schaap & Citroen, want daar hadden ze ze. Het was zo'n 45 min voor sluitingstijd. Wij gaven aan dat we die en die ring hadden gezien en wilden passen.soe Die vrouw zuchtte steeds en keer op haar horloge. Toen heb ik gezegd: laat maar, het kost u zo te zien erg veel moeite. We gaan naar se juwelier twee straten verderop. En we zijn weggegaan en hebben ze bij die andere juwelier gehaald.
Ik doe het wel vaker, tot grote ergernis van mijn man. Laatst stond ik in de rij bij de servicebalie van de super voor een pakje sigaretten en stonden er 2 medewerkers bij de balie te kletsen over de pauzes enzo... stonden echt 10 mensen in de rij. Ben zo weggegaan! Ik kan daar zo niet tegen! Net als van de week in het zwembad, wil een zakje snoep halen en de toch al arrogante medewerkster ziet me staan, gaat rustig door met boekjes netjes leggen enzo, loopt langs de ingang van de balie en zegt ik kom zo hoor! Vervolgens gaat ze eerst het hele terras rechtzetten! Ik ben weggelopen. Ik werk zelf in de horeca, klanten gaan voor alles en ik wil dan ook zelf zo worden behandeld.
Ja hoor.. bij de aldi. Het was half 8 ( sluit om 8 uur) ik hoefde nog maar 1 gang pad, kwam er een medewerkster aan; jongedame we gaan zo dicht kan je effe op schieten? Dus ik gaf aan dat ik nog 1.gangpad.deed en naar de kassa kwam. Liep ook nog een man met een rollator. Richting de kassa en die man loopt voor me. Hij liep al krom en heel langzaam. Met zn boodschapjes opladen vraagt hij of een medewerker hem wilt helpen met z'n 6 pack blikjes. Zuchten en mopperen. ' die oude mensen hebben tijd zat. Waarom komen ze zo laat Sjongejonge ' ik laad mijn boodschappen erop. Ondertussen nog meer gemopper, asociaal gedrag. Geen dank u wel en alstublieft. Man gaat zijn boodschappen inladen en medewerker zegt; ja kan jij dat niet daar doen? Schiet eens op, wij willen ook weekend. Is het zo moeilijk om Optijd naar de winkel te komen? Ik heb de meneer geholpen, en ben met hem naar buiten gelopen.. Had ze nog even wat extra werk om mijn boodschappen op te ruimen. Ik heb ook een klacht tegen haar ingediend.
Wij zijn een keer weggelopen in een restaurant. Om half zes besteld en na inmiddels twee keer vragen waar het eten bleef, gaven ze om half negen aan dat ze ons vergeten waren. De mededeling was dat we om half tien ons eten zouden krijgen. Zonder excuses! Ja daag!
1x bij een lunch room in ons dorp. Duurde al eeuwig voor ze de bestelling kwamen opnemen. Voordat daar kwam waren we ook al een tijd aan het wachten. Ik weet het nog, toen het kwam, het mijne was een uitsmijter, was hij lid en zat er nog een stuk schil ik. Bord bij bediening neer gekwakt, betaald voor drinken en weggelopen. Hoorde van anderen dit soort dingen ook en inmiddels al 2x failliet. Hoop dat ze nu echt weg blijven.
Een keer bij de tandarts. Hij liep 45 min uit bij een avondafspraak en ik kreeg nul komma nul te horen. Geen excuses, geen uitleg, niet eens dát hij uitliep. En er werken nota bene verschillende tandartsen, desnoods hadden ze me bij een ander ondergebracht. Heb gezegd tegen de balie dat ik respect heb voor zijn tijd door op tijd te komen, maar dat ik verwacht dat ze ook respect hebben voor mijn tijd. Desnoods leg je het uit en maak je een nieuwe afspraak, maar je laat mensen niet zomaar 45 minuten wachten. Ik heb trouwens wel voorbeelden van winkels waar ik niet meer kom. Bij ons in de stad zit een winkel met dure merken. Ik koop die meestal online, maar soms wil je gewoon even weten hoe het valt. Alleen die vrouw is zó zuur! Als ik binnenkom dan wordt ik van top tot geen gekeurd en haar conclusie is altijd dat ik kleding niet kan betalen, lijkt wel. Wordt ik met veel moeite geholpen, het kan er nog net vanaf. Heb het twee keer geprobeerd, zelfde verhaal. Ik ben dan wel zo dat ik lekker veel ga passen . Toen kreeg ik ook nog een reprimande omdat ik dingen online kocht, dat was de doodsteek van kleinere winkels. Heb alles in de paskamer lagen hangen, vriendelijk bedankt en gezegd dat ik tóch dat blousje in een andere kleur wilde en het wel online zou bestellen. Komt Zilverman nog een keer in de winkel om een kerstcadeautje voor mij uit te zoeken, zegt ze meteen tegen hem; "Dit is de nieuwe collectie, dáár hangt de sale". Nu is het klaar, ik rij liever een uur naar een andere winkel dan dat ik ooit nog bij die zuurpruim naar binnen loop.
Haha toevallig kort geleden nog, 2 keer op een dag! Was in een dorp waar we nog nooit waren geweest en ook nooit meer terugkomen. We wilden een ijsje halen met mijn opa en oma dus we lopen een snackbar achtig iets in en er staat nog meer mensen te wachten. De wat oudere man en vrouw achter de bar keken niet erg vrolijk en de man was bezig met het milkshake apparaat. Op ten duur heeft ie een milkshake klaar en zegt ie luid 1 chocolade milkshake. Niemand reageerde. Zegt ie het nog een keer en komt er een meisje overeind, snauwt ie dat ineens toe dat ze op moet letten Dat zei hij op zo'n klantonvriendelijke manier met een chagarijnige kop dat wij en nog een andere klant de zaak uit liepen haha. Vervolgens lopen we naar de jumbo, we dachten dan gaan we daar een sapje halen en een pak ijsjes. Dus we komen daar bij die sinaasappelpers aan en mijn oma pakt zo'n beker en er staat een winkelmedewerker naar ons te kijken dus mijn oma vraagt ik kan toch een sapje meenemen of is er iets mis? Zegt ze nou nee ja maar eigenlijk niet want ik heb m net schoongemaakt Dus mijn oma zegt maar kan het nu wel of niet, waarop ze zegt nee. Dus beker terug, mandje met spullen erin laten staan en de winkel uit. Ik ben benieuwd of ze de rest (uur tot sluit) de machine heeft bewaakt
Ja hoor, als de service zo slecht is absoluut. Ooit wilde ik zo'n paw patrol knuffel voor mijn dochtertje kopen. Stond er op de knuffel en op het schap een bepaalde prijs, kassa gaf een andere prijs aan. Ik gaf het heel vriendelijk aan, maar werd me toch een potje afgesnauwd. Echt het was niet normaal. Ik heb alles laten liggen, ben weggegaan, heb later nog een klacht ingediend bij de Blokker (was een winkel van hen) en er nooit weer geweest. Echt zo jammer, tis al een klein gehucht, juist klantenbinding is dan enorm belangrijk. Verder meerdere malen weggelopen in een restaurant/café. Ik ben geen gekke henkie. Een spa rood en een biertje kun je echt wel binnen 40 minuten serveren (zeker wanneer wij er al meerdere malen naar gevraagd hebben ) En als ik 30 minuten moet wachten op de rekening en ik heb al tig keer het gevraagd, dan sta ik gewoon op. Meestal komen ze dan heel snel eraan gerend.