Ik ben zoooooooooooooooo ontzettend blij dat ik wel kan huilen! mijn man heeft in zijn familie de erfelijke afwijking heupdysplasie, dan zitten de heupjes niet goed in hun kommen. Hij heeft het zelf gehad en zijn zussen en zijn moeder en oma ook. Ik ging er dus vanuit dat er een grote kans was/ is dat onze kinderen dat ook krijgen. We hebben daarom 2 weken geleden via de kinderarts een foto laten maken, en geen nieuws is goed nieuws. maar ik wilde het zeker weten dus ik heb net gebeld, en sinds een half uur weet ik dat hij het niet heeft!! hij heeft al veel ziekenhuisbezoeken/ logeerpartijen erop zitten en zou het afschuwelijk vinden als hij er nog vaker heen zou moeten. Ik ben zo ontzettend opgelucht dat dat niet hoeft!!!!! JOEPIEEEEEE
Hartstikke fijn meid! Wat een opluchting moet dat zijn. Onze dochter heeft ook heupdysplasie en het is een hoop gedoe inderdaad (al moet ik zeggen, nu we er middenin zitten, valt t me alles mee hoor!)
Gefeliciteerd! Wat een opluchting moet dat zijn! Jitte moet nog voor een echo, 2 nichtjes hebben allebei HD gehad. En een spreidbroek en het oudste nichtje heeft ook een operatie gehad. Ik hoop zo dat Jitte niet hoeft!
hier nog wachten op de uitslag... Onze kleine vriend is nu 6 en halve maand en vorige week ontdekten ze bij CB een assymetrische bilplooi. Had met 4 maanden al aagegeven dat ik steeds een hol geluid, een soort pok hoorde. Werd niet mee gedaan. Afgelopen week direct doorgestuurd naar het ziekenhuis voor rontgen foto. Hoop zoooo dat bij ons de uitslag ook goed is. Hij probeert al een begin te maken met kruipen en zijn voetjes zijn zn grootste vriendjes, dus hoop niet dat hij een spreidbroek hoeft! Fijn dat jullie uitslag ok was!!! Nu wij nog...
Wat goed zeg!!! Onze oudste heeft ook een spreidbroek gehad. Helaas laat ontdekt, pas met 6 maanden De jongste wordt met 3 maanden gescreend. Hoop zo dat zij er geen last van heeft! We dragen haar nu uit voorzorg al in de draagdoek en als ze op mijn buik ligt spreiden we de beentjes. Hoop dat dat al helpt mocht het wel zo zijn...