Meneer staat sinds een week, de eerste dagen wist hij zichzelf goed te laten vallen op z'n billen om weer naar de grond te komen. Sinds gisteren heeft hij het nog geen 1x goed gedaan echt al 10 x keihard voorover of achterover gevallen op z'n hoofd , nu zit die heel zielig op de grond met z'n beker. Je zou bijna denken dat hij wel een hersenschudding MOET hebben, of is dit onzin en hoort dit erbij? Ben helemaal niet kleinzierig maar hij valt echt keihard. En wanneer is hij een dreumes? En geen baby meer ?
Erg is dat he?! Gelukkig duurde het bij mijn dochter niet zo lang dat ze zo hard en ongelukkig viel. Ze hebben volgens mij vrij snel door hoe het 'goed' moet. Ben bang dat je er niets aan kan doen. Het gezegde 'met vallen en opstaan groot worden' is er niet voor niets denk ik. Maar ik vond het ook vreselijk en was ook bang dat ze nog eens een hersenschudding zou oplopen. Als ze 1 jaar zijn zijn ze officieel baby-af en een dreumes Maar voor mijn gevoel was dat al toen ze ging staan.
Laat je hem op z'n blote voetjes lopen? Zo niet, dan zou ik dat zeker even uitproberen! Is vaak heel fijn voor ze in het begin. En tsja.... Helaas gaat t toch echt met vallen en opstaan! Bulten / blauwe plekken goed koelen en vallen en stoten gel erop smeren en natuurlijk goed in de gaten houden hoe hij reageert als hij valt!
Het hoofdje van een baby is erop gemaakt, op al die vallen etc Natuurlijk heb ik het dan over de normale vallen en niet die van een commode ofzo Ik maakte me er ook druk over, maar de huisarts heeft me verzekerd dat die vallen die jij omschrijft erbij horen en dat ze erop gemaakt zijn