Wegmoffelen in winkelkarretje

Discussie in 'De lounge' gestart door sannekirre, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannekirre

7 mrt 2017
    52
    31
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren is het me bij het winkelen weer opgevallen... een meisje voor mij grijpt een pakje maandverbandjes en stopt het diep weg onder de boodschappen in haar karretje. Ik heb jarenlang een bijbaantje gehad in een winkel aan de kassa en daar viel het me ook al op. Zeker de helft van de dames durft hun hygiënische aankopen niet bovenaan te laten liggen. Is er toch nog een taboe hier over? Hoe doen jullie dat? Rijden jullie vrolijk rond met jullie karretje, en vinden jullie het geen enkel probleem als jullie iemand bekend tegenkomen en die ziet wat voor merk jullie gebruiken? Of moffelen jullie ook alles weg?

2. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik denk er helemaal niet bij na eigenlijk, ik leg het gewoon in de kar.

3. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Hahaha nee ik moffelen niks weg, mij maakt het helemaal niks uit wie het ziet wat ik gebruik.

4. Sjaanbanaan

Sjaanbanaan Actief lid

2 jan 2017
    423
    26
    28
    Als ik de kans heb dan moffel ik het wel een beetje weg.
    Ik ken veel mensen hier in het dorp en er is altijd wel een bekende die ik tegen het lijf loop.
    Ik moffel het niet weg omdat ik het een taboe vind maar omdat ik super tampons gebruik vanwege de hevigheid van mijn ongesteldheid.
    Ik hoor nog wel eens wat praatjes over super tampons die nergens op slaan, en zo wil ik niet over de tong gaan, dus moffel ik het wel eens wat weg.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vind het geen enkel probleem en stop het dus niet weg onder de boodschappen. Maar goed kan mij voorstellen dat als je jonger bent je het niet zo even schaamteloos in je karretje hebt.

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Maandverband maakt me niks uit .. zwangerschapstesten moffel ik wel altijd weg :)
    Kom altijd wel weer bekende tegen en wil zulk soort dingen niet met iedereen delen ..

7. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Wat wordt er gezegd over supertampons dan?

Toen ik een jaar of 11/12 was durfde ik het nog niet zelf te halen, maar moesten mijn ouders het voor mij doen. Nu kan het me niks meer schelen of mensen zien dat ik maandverband of tampons koop.

8. sannekirre

7 mrt 2017
    52
    31
    18
    NULL
    NULL
    Super tampons zijn niet de beste vrienden van TSS, ik denk dat ze dat bedoelt? Ik ben overigens toen erg geschrokken over hoe weinig dames tampons gebruiken. Ik werkte in een afdeling in een studentenbuurt, met veel jonge dames als klanten. Er werden wel tampons verkocht natuurlijk, maar in verhouding veel minder dan Always bijvoorbeeld. Heel gek heb ik dat altijd gevonden. Maar niet iedereen is dus van van tampons...

9. Sjaanbanaan

Sjaanbanaan Actief lid

2 jan 2017
    423
    26
    28
    Dat je dan wel erg verlebt daar beneden moet zijn.
    Belachelijk, slaat nergens op, ik weet het want een piemel is natuurlijk vele malen groter😂 maar ik heb er gewoon geen zin in om op die manier bij onwetende mensen over de tong te gaan of met supertampons geassocieerd te worden.

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Nee hoor, ik loop er nog mee over straat zonder tasje oid.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nee hoor geen enkel probleem mee.

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nee hoor, ik moffel helemaal niks weg, hoort er toch gewoon bij? Zelfs mijn man haalt rustig een pak maandverband voor me zonder van al die gekke capriolen uit te halen.

13. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik ook niet, ik mik het in het karretje en waar het terecht komt, daar blijft het liggen :D

14. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Voorheen moffelde ik dat ook altijd weg, schaamte? Maar eigenlijk onnodig.. sinds eerste zwangerschap is die schaamte volledig weg en leg ik het gewoon in de kar of op de band.. nu zie ik het als boodschappen die er gewoon bij horen..

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    We hebben zelf scan dus het gaat meteen in de tas, winkel ik ergens anders maakt het me niet uit. Ik haal hetvaak bij de kruidvaten dan stopik het niet eens in een mandje.

16. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Oh nog nooit bij nagedacht dat ik dat zou moeten wegmoffelen. Mijn man gooit het ook gewoon in zijn karretje als hij gaat winkelen. Is dat dan nóg erger?

17. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik moffel ook niks weg. Hoort gewoon bij de boodschappen.

18. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Noooooit over nagedacht om het weg te moffelen :( Serieus, waarom zou je? Iedere vrouw is ongesteld dus zou niet weten waarom ik hier geheimzinnig over zou moeten doen. En ja, ook ik gebruik supertampons vanwege het heftige vloeien. Maakt me dus echt totaal niet uit of en wat anderen hiervan zouden denken.

19. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Nee ik moffel dat niet weg. Schaam me er niet voor. Wat ik dan wel weer heb is als ik een pak wc-papier koop en hiermee over straat naar huis loop, dan komt dat campinggevoel bij me naar boven. Ja haha ik ga zo naar de wc mensen, kijk maar goed :D

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik herken het taboe ja. Nu heb ik er geen moeite mee. Mijn man ook niet, die haalt het wanneer ik het nodig heb. Mijn vader had altijd erg veel moeite met de term menstruatie alleen al ;) en dat met 4 dochters :cool: wij plaagden hem er altijd mee. Zooo ik bloed jonguh! Niet normaal! Haha dan werd hij niet goed. En dat moet maar eens afgelopen zijn. Ja we menstrueren. Een heel normaal proces. En alsof wij het leuk vinden :cool:

Deel Deze Pagina