Wegmoffelen in winkelkarretje

Discussie in 'De lounge' gestart door sannekirre, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik koop alles zonder schaamte tampons, maandverband, condooms, glijmiddel, zwangerschapstesten. Maakt mij echt niks uit en ook al zie ik een bekende kan er niet wakker van liggen.

2. jupke

jupke Niet meer actief

Ik moffel het altijd wel een beetje weg.

Maar koop maar eens in het jaar tampons. Ben bijna nooit ongesteld

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zwangerschapstesten vind/vond ik trouwens wel iets anders. Niet omdat ik mij dan schaamde/schaam ( toevallig laatst eentje nodig gehad ) maar meer omdat ik in het verleden niet wilde dat andere wisten dat we er mee bezig waren, we wilde het als verrassing houden zeg maar en de laatste keer, denk twee weken terug, was een klein ongelukje en had ik dus geen zin in vragen dus heb ik het wel weg gemoffeld. Maar dus absoluut niet uit schaamte :)

4. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Nee hoor, geen schaamte. Het is een normaal lichamelijk proces. Haha, ik schaam me ook niet als ik op werk naar de w.c. ga, is ook een normaal lichamelijk proces :).

5. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Nee hoor. Leg het gewoon in de kar.
    Loop er ook gewoon mee over straat als het het enige is wat ik moet halen.

6. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Eerder voelde ik me wel eens bekeken in de winkel, maar nu doe ik er niet meer moeilijk over. Maar als ik ergens ben pak ik het wel 'stiekem' uit mijn tas voor ik naar de wc ga. Toch best gek eigenlijk.

7. sannekirre

7 mrt 2017
    52
    31
    18
    NULL
    NULL
    Op mijn werk zijn er dames die met een maandverbandje zichtbaar in hun hand naar de wc gaan, of die gewoon aan elkaar een tampon vragen. Ik werk wel in een ruimte met alleen maar vrouwen, maar ik hou het zelf liever discreet.

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb der geen moeite mee. Gooi het gewoon in het maandje. (Koop het bij de kruidvat of action.)
    Ik gebruik beide. Tampons en maamdverband.

Ook zwangerschapstesten heb ik nooit hoeven wegmoffelen. Al had ik dat misschien wel gedaan als ik toevallig een bekende zou hebben gezien in de winkel. Maar niet uit schaamte maar omdat die niet hoefde te weten dat we bezig waren voor een kleine.

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Nee boeit me niet haha.
    Ligt gewoon bovenin m'n mandje of karretje als dat zo uitkomt.
    En op de band van de kassa ligt het me ook prima bovenop.
    Is toch een normaal iets een menstruatie.

Zwangerschapstesten stop ik wel altijd ergens tussen haha.
    Maar dat is dan ook niemand z'n zaak.
    Heb ze deze ronde maar op internet besteld. Goedkoper en niemand die ziet dat ik ze heb gekocht

10. femkepeeters

9 mrt 2017
    64
    30
    18
    Ik ga gewoon altijd eerst naar de gang met de maandverbanden, dan ligt dat pak sowieso onderaan... ook een techniek he... hihi... (ik gebruik overigens ook geen tampons, als dat voor sommigen een troost/bevestiging mag zijn)

11. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Vind het een gebruikelijk artikel, waarom wegstoppen.
    Hier in de winkel is het in één van de laatste gangen, dus aangezien het licht is gooi ik het gewoon bovenop. Aangezien ik van zwaar naar licht op de band laadt, licht het dus ook net voor het balkje van de persoon achter me :D
    En ook mijn vriend gaat het gewoon voor me halen, no problem als hij ermee in de rij staat.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik gebruik het niet meer, omdat mijn baarmoeder verwijderd is, maar toen ik nog ongesteld was, moffelde ik het niet weg. Geen probleem mee dat een ander dat ziet.

Ooit toen ik heel jong was, een jaar of 14, moest mijn broer, die 5 jaar ouder is, boodschappen doen van mijn moeder. Op zijn lijstje stond toen maandverband voor mij. Hij was hels: hij ging dat écht niet halen voor zijn zusje, schaamde zich dood natuurlijk :p Grote ruzie met mijn moeder, omdat hij dat moest kopen. (wat hij ook wel gedaan heeft, want mijn moeder was niet voor de poes :p)

13. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Och, ik loop er los mee door de winkel en reken ze los af als het moet.
    Heb er ook niet voor gekozen haha en zal het toch moeten halen :)

14. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    De creme tegen vaginale schimmel is tegenwoordig bij de drogist verkrijgbaar. Dat is toch wel iets om weg te moffelen. 😳

15. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Oh moffel ik ook niet weg hoor :D Hier ligt het bij de Etos achter de kassa, dan vraag ik er ook gewoon om. Ik zet 't niet op m'n hoofd als ik over straat ga, maar ik ga het ook niet opzettelijk onopvallend meenemen.

16. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Bij mij ligt het toch onder in mijn mandje onder een shampoo of een pakje snoetenpoetsers die ik nog helemaal niet nodig heb. :cool:

Overigens moest ik ooit bij de apotheek antibiotica halen tegen een blaasontsteking. Ik was nog maar net zwanger en er stonden bekenden in de apotheek. Begint de dame achter de balie heel luid te roepen dat ik ook tijdens de zwangerschap kon gebruiken. Blaasontstekinkje schaam ik mij niet voor, maar je hoeft niet luid door de zaak heen te roepen dat ik zwanger ben. Familie wist het nog niet eens. ;)

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Tampons en maandverband neem ik gewoon zo mee. Alleen condooms of glijmiddel oid wil ik verstoppen:D

18. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    @missappletree... dat is wel erg ontactisch! :(

@mamabri Oww die broer van jou! :D
    Dat zou ik toch n kind niet laten halen, zeker als ze in de 'voor schut' leeftijd zitten! Ik vond het trouwens als puber ook zwaar voor schut! Toen moffelde ik het zeker wel weg haha

19. Rozijntjes

Rozijntjes Niet meer actief

Condooms en glijmiddel en zwangerschaptesten moffel ik weg.

20. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik moffel niks weg hoor, nooit gedaan. Zo'n 20 jaar geleden vroegen ze in sommige winkels wel eens 'of ik er een zakje omheen wilde' maar dat was toen al ouderwets....

Deel Deze Pagina