Wegmoffelen in winkelkarretje

Discussie in 'De lounge' gestart door sannekirre, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik moffel het niet weg hoor. Het is zoals het is.
    Zwangerschapstesten heb ik wel altijd bij een andere drogist gehaald,dan waar ik normaal kom om inderdaad de kans op bekenden tegen te komen te verkleinen

2. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    toevallig net nog twee pakken gehaald...verder n paar kleine dingen. Maar had gewoon bovenop t stapeltje liggen toen ik de winkel uitliep dus vol in t zicht. Het is toch normaal dat je dit moet kopen? Ik snap de schaamte niet

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Nee, moffel ik niet weg.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Maandverband heb ik nooit problemen mee gehad. Ook man en kinderen zijn daar heel makkelijk in. Kinderen noemen het altijd luiers voor mama.
    Wel gebruik ik sinds mijn laatste bevalling ook regelmatig incontinentie verband en het gekke is dat dat voor mij toch wel een drempel is om open en bloot in het karretje, op de rolband of op de toonbank van het kruidvat te leggen. Als er een bekende in de rij staat, treuzel ik vaak even wat langer voor ik dat ga afrekenen :).

5. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Neejoh waarom zou je. Het liefst koop ik ze tegelijk met een reep chocolade en een pakje nerofen 😋

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik ben wel een moffelaar 🙈 omdat ik altijd van die grote kotex heb en omdat ik niet wil dat iedereen weet dat ik op dat moment ongesteld ben. Daarin ben ik sowieso best erg want toiletpapier halen vind ik ook altijd een horror... mensen weten dan gewoon dat je poept 😶 net alsof ze dat anders niet weten..., maar ja, onbewust dingetje.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nee hoor, iedereen mag zien dat ik maandverband koop. :D

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Als jij iemand een pak wc-papier ziet afrekenen, denk jij dan;'Oooh die meneer/mevrouw poept thuis!' ... ik denk dat iig nooit en als anderen dat wel denken als ze mij wc-papier zien kopen, dan denken ze dat maar lekker en genieten ze zelf van hun wonderbaarlijke spijsvertering waar geen ontlasting bij komt kijken ;)

Net zoals met maandverband/tampons; als ik iemand dat zie afrekenen, denk ik niks bijzonders..

Er zullen ook mensen zijn die rare dingen denken als je een komkommer of winterpeen koopt; daarvoor ga ik die dingen niet wegmoffelen.

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Werkelijk nog nooit over nagedacht dat mensen zo konden denken als ze iemand WC papier zien kopen.

Ik denk altijd maar zo, onze prachtig koningin veegt ook dr eigen kont af met een WC papiertje. Iedereen poept en plast nu eenmaal dus waarom zou het dan raar moeten zijn dat iemand WC papier koopt?

10. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik koop het zo ongeveer 1 a 2 x per jaar. Dus dan kom ik met een berg😂 Dat is als ik zo willen al niet meer weg te moffelen. Vroeger schaamde ik mij er wel.voor maar nu niet meer. Ik zit haast nooit zonder in elk geval😂

11. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Aah ja dat scheelt een stuk! Ik heb een redelijk zware menstruatie en dan vloei ik 1x goed en zit het maandverband direct vol:).
    Gewone tampons krijg ik niet op de juiste plek, en sowieso niet zo'n lekker idee.
    Dus voor mij was de Tampax echt een hele verademing, kan het je aanbevelen (mn vriendinnen en Schoonzus zijn ook al om :p ) ;)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bwahahahahaha! Ja nou zeg! Iemand zal eens zien dat je maandverband gebruikt! Oh nee! Misschien denken ze dan wel, dat je NU ongesteld bent! :D

Nee, nooit gedacht. Ja, als tiener misschien.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja, mijn moeder moest werken, ik naar school en hij was vrij....Hij moest gewoon boodschappen halen en dat stond dus ook op de lijst. Hij was echt woedend, maar mijn moeder hield voet bij stuk.

Overigens moffelde ik het toen wél weg, dus ik was allang blij dat hij het moest halen voor mij :p

14. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    I know, het is echt heel raar :) iedereen doet het maar niemand mag weten dat ik het doe. Zo ga ik dus ook niet te lang naar het toilet op het werk en zelfs op vakantie duurt het gemiddeld 3-4 dagen voordat ik daar naar de toilet kan. Dat ik er nu zo openlijk over praat komt alleen omdat jullie niet weten wie ik ben.
    Mijn man lacht zich altijd dood want hij zegt dus ook; iedereen doet het toch.
    Hij mag ook niet met mij praten of iets zeggen als ik op de toilet zIt want dan kan ik niet meer :)
    Dat andere het kopen daar let ik vervolgens niet op, ook niet met maandverband dus dat is echt heel krom.

Bij een komkommer of winterpeen denk ik wel gewoon aan voedsel :p

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het nou ook weer niet zooooo gek dat je het ongemakkelijk vindt hoor. Ik heb er zelf geen moeite meer, maar heel veel mensen vinden het ook ongemakkelijk om met een rol toiletpapier over de camping te lopen. Dit lijkt me net zoiets.

16. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

mijn man werd vreemd aangekeken dat hij voor mij tampons deed halen kwam uiteraard het halve voetbal team tegen bij de kassa en die lagen in een deuk, volgende dag werd er gevraagd waarom hij dat deed halen of ik dat zelf niet kon doen, jawel maar ik was in de supermarkt was zijn antwoord en er vervolgens achteraan weet je dat ze ook erg handig zijn als je een bloedneus hebt... (typisch mijn man )

17. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik stond laatst in de kruidvat en toen kocht ik Curanol. Staat er een vrouw naast me, trekt haar wenkbrouwen op en geeft me toch een bedenkelijke blik. "Dat is Curanol mevrouw, voor aambeien, je weet wel AAMBEIEN..." zij kreeg een knalrode kop en ik ben vrolijk naar de kassa gelopen. :D

Belle22 vindt dit leuk.
  18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hahaha :D

19. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ach,ik denk er niet eens over na. Laatst per ongeluk incontinentie materiaal gekocht bij de Aldi omdat ik dacht dat het maandverband was. Lag waarschijnlijk ook bovenop mijn karretje ;) Toen ik 15 was schaamde ik me rot. Ik heb trouwens nog wel ergere dingen moeten halen als maandverband:)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hahahahaha 😂
    Zoiets had ik ook. Alleen was het een man. Hij maakte een opmerking of dat niet online te verkrijgen was.
    Heb hem verteld dat ik dat Smurfendorp liever vandaag weg had dan morgen ;)

De rest van de dag zal hij wel een lekker beeld in zn hoofd hebben gehad.

Belle22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina