Ik ben op zoek naar een wasbare kleed voor in de woonkamer, welke ook nog eens betaalbaar is (max 125) Het moet bij de bruine bank passen. Ik heb al gekeken bij Xenos, kwantum en Leen Bakker. Hebben nog ideeen waar ik nog kan kijken. Het kleed moet in de wasmachine passen. Stijl: rustig.
Ok, er staat niet dat hij in de wasmachine kan, maar voor deze prijs zou ik het wel durven riskeren HULSIG Vloerkleed, laagpolig - IKEA Ze hebben wel meer keus in 120 x 180
Lorena Canals heeft wasbare kleden en Naco ook. H&M ook trouwens! Iig tip om eens merken te bekijken van webshops voor kinderkamers etc. Kleden zijn vaak betaalbaarder en zitten ook neutrale dingen tussen Verder kun je ook nog kijken bij Karwei, Urban Outfitters of Zara Home voor mooie kleden
http://www.loods5.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/x/exotis-groen.jpg Loods 5. Wij hebben het kleed uit de link en ik heb hem al verschillende keren gewassen en gestreken, gaat prima. Juiste afmeting 120 x 180 en mooie prijs 60,-. Volgens mij hebben ze meerdere soorten van dergelijke kleden.