Het zit zo: ik heb gisteren een klein pakketje naar een vriendin verstuurd alleen niet voldoende postzegels erop gedaan :S stupid. Schiet me nu te binnen. Ik dacht k ga mijn decemberzegels opmaken maar wist de waarde er niet precies van. Ik ben ook vergeten mijn postcode erop te zetten. Wat gebeurt er nou met het pakketje? Gaat ie dan maar de prullenbak in ofzo? Of krijgt de ontvanger een factuurtje binnen? Ik ben er niet altijd met mijn koppie bij en dan later besef ik het pas
Normaal krijgt de ontvanger dan de rekening Hier ook vaak leuke rekeningen daarvan gehad van mensen die het niet voldoende frankeren
Is dat veel de rekening? Ja ook wel afhankelijk van hoeveel er te weinig gefrankeerd is. In dit geval 6 cent ofzo maar dan zullen er wel administratiekosten bijkomen. Is vanzelfsprekend natuurlijk dat ik die kosten op me neem haha.
Idd porto + administratie kosten Weet alleen niet hoeveel Portokosten bij onderfrankering - Portokosten ontvangen of verzonden post | PostNL
Ik heb het ook een keer gehad dat iemand my iets gestiird had zonder zegels erop! Ik kreeg inderdaad de rekening hiervoor. Nooit betaald, en ook nooit meer iets van gehoord En om 6 cent zullen ze toch echt niet moeilijk doen??
je krijgt een rekening. Heb ik ook laatst gehad.. Maar heb het in de prullenbak gegooid. Desbetreffende bedrijf opgebeld en die wilde de kosten wel overnemen. Maar ja goed had het ook niet naar hun opgestuurd.. Dus het komt wel aan hoor. Kan dan wel iets langer duren.. Mijn pakketje was veels te laat waardoor ik er niks meer aan had.. Dus was nog best wel flink pissig ook. Maar heb het wel allemaal terug gekregen..