Wegslikken en stikken baby 5 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dbc, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hmm ik weet het niet hoor, ik denk dat je wat ik zeg wellicht anders opvat dan hoe ik het bedoel.
    Was iig. geen aanval op jou of TS persoonlijk, was gewoon mn verbazing over de verschillende adviezen tussen BE en NL nader gedefinieerd.
    Maar maakt ook niet uit, wat ik al zei was het een aanvulling en kunnen we het beter weer ontopic houden ;)

2. dbc

dbc Lid

9 aug 2016
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je advies, ik ga sowieso al eens een andere fles proberen om te zien of ze hiermee langer drinkt en het daardoor verbetert.
    Ik vraag me wel nog af wat juist de exacte reden is dat voeding met jbpm en medicatie niet samen gebruikt mogen worden?

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Kort gezegd heeft het een wisselwerking op elkaar. In de link in mijn weblog staan de richtlijnen en ook wat meer hoe en wat.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Het is zoeken met die kleintjes zeker als er wat met ze is dat ze niet lekker in hun vel zitten.

Die van ons is 8 maanden en zit sinds 7 maanden oud op 3 a 4 flessen melk van 180+6. Of wij t nou volgens 't boekje doen' geloof ik ook niet echt maar zij draait er goed en stabiel op.

Starttijd is een beetje variabel momenteel weer heel snel moe met t gedonder van tandjes. Gevoelsmatig is ze de hele dag door aan t eten.

07:00 fles
    09:00 fruit 200gr
    11:00 boterham + fles
    13:00 drinken (geen melk) - tot voor kort was dit de melk fles die bij dr boterham hoorde.
    14:00 lange tuk
    16:00 fles
    18:00 groente 200gr + toetje
    18:30 opmaken richting bed
    19:00 naar bed

23:00 evt. extra fles als niet lekker gegeten heeft of het heel warm is. Ze mag m nog gewoon hebben.

Met 5 maanden hadden we geloof ik 5 - 6 flessen als ik me niet vergis.

@ts: volle flesladingen zal je 4 uur tussen moeten laten, dat gaat hier ook niet om de 2 uur. Evt. kleinere flesjes of andere hapjes kan wel. Rond die leeftijd is fruit en groente nog oefening, maar dat mag je ook meerdere keren per dag doen. Ipv 4 happen op 1 tijd bijv 2-3 happen op twee tijden.

Remt toch weer t maagzuur en gelijk oefening erbij.

Deel Deze Pagina