Wegtrekken symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Twins, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Dag allemaal,

ik had even een vraagje. Rond welke periode zijn bij jullie de zwangerschapssymptomen beginnen verminderen?

Mijn eerste zwangerschap ben ik tot 16 weken heel misselijk geweest, terwijl deze zwangerschap de misselijkheid op 10 weken al begon weg te trekken en nu ik 11 weken ben is deze zo goed als volledig weg (met uitzondering van 's morgens af en toe nog boven het toilet hangen).

Daarom ben ik eens benieuwd om te horen hoe het bij jullie was.
    Ik probeer mij geen zorgen te maken, maar 't speelt toch altijd in het achterhoofd dat er hopelijk niets mis is.

Lieve groetjes en bedankt!
    Twins

2. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Bij deze zwangerschap ben ik in het begin even een beetje duizelig geweest en verder nergens last van gehad. Je hóeft je niet 3 maanden beroerd te voelen! Straks komt alle maagzuur-ellende e.d., dus geniet er nu maar even van!

3. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik ben ik af en toe misselijk en soms er moe voor de rest heb ik ook helemaal nergens last van

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik ben vanaf 6,5e week heel misselijk geweest, echt platliggen op de bank. Maar vanaf afgelopen weekend (10 weken) wordt het eindelijk minder, en vandaag heb ik zelfs voor het eerst in 4 weken NIET overgegeven!!! Heerlijk 8)

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb nergens last van gehad en de extreme vermoeidheid trok rond de 11 weken weg bij mij. Het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt echt helemaal niets over het verloop van je zwangerschap hoor. Hoewel dat nog heel vaak wordt beweerd, is dat echt niet zo. Laat je dus ook niet gek maken hierdoor.

6. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Volgens mijn gyn is het gebruikelijk dat zwangerschaps symptomen rond de 11 en 12 weken weg kunnen trekken, een kwestie van hormonen en een placenta die het werk gaat overnemen, alhoewel dat natuurlijk per persoon kan verschillen.

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Rond de 10e week werd de misselijkheid veel minder en ondertussen is ie volledig weg! Ben nog wel veel en vaak moe.

groetjes

8. Alita

Alita Niet meer actief

pff ik heb nu juist langer last van mijn kwaaltjes.
    Ook was alles veel erger dan bij mijn dochter nu ben ik nog soms misselijk en erg moe...bij dochter was dit allemaal allang weg nu.
    Maar ja we hebben het er graag voor over he?!

9. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    bij mij ook eind 10e week - 11e week :) slaap ineens ook weer een stuk minder lekker dus dat is wel weer een beetje jammer.
    maar goed ik heb ook weer wat energie en dat is ook niet vervelend!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Week 10 was het allerergste, vanaf toen werd het steeds beter, en met 16 weken was het een heel eind over. Wat erg fijn was, want met 17 weken gingen we trouwen. Kon ik toch genieten van al het lekkers :D

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ben tot de 12 weken erg misselijk en moe geweest,daarna was de misselijkheid weg,maar de moeheid blijft toch vervelen.....

Deel Deze Pagina