uitgebreid zwangerschapsdagboek

Discussion in 'Zwangerschap' started by bereke, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi,

Ik ben op zoek naar een zwangerschapsdagboek. Had al eentje gekocht maar da's veel te klein om alles in te noteren.
    Er moet dus véél plaats zijn om onze ervaringen te noteren, je moet plaats genoeg hebben om foto's enzovoorts toe te voegen. Om zoiets kant en klaar in de winkel te vinden lijkt me zeer moeilijk. Maar eventueel via internet online alles ingeven (tekst + foto's) en dan laten afdrukken.
    Maar hoe weet je welke een goede kwaliteit van foto's heeft en welke niet?
    En het moet dus een boek zijn dat echt dik kan en mag worden want heb veel te vertellen :p.

Iemand tips?

2. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    www. baby - op - komst .nl
    Daar kun je een zwangerschapsdagboek per week samenstellen,foto's invoegen, zwangerschapskaart invoeren etc..veel mogelijkheden!Je hebt een gastenboek en je kunt de link naar mensen doorsturen om je te volgend. En dan op 't eind alles laten afdrukken.
    Ik ben er ook eentje aan het bijhouden, weet alleen niet of de kwaliteit van de foto's uiteindelijk geweldig is..dat is afwachten!
    Succes
    Groetjes

3. bereke

bereke Niet meer actief

En is daar een beperking op hoeveel tekst je kan intikken of de foto's die je mag toevoegen?
    En hoeveel kost het om het dagboek bij te houden en te laten afdrukken? Heb al even aan het neuzen geweest op die site maar vond niet direct antwoord op mijn vragen...

Kwaliteit foto's zal idd altijd afwachten zijn denk ik.

4. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Het kost niks als je je gewoon aanmeldt en een profieltje aanmaakt.
    Er is inderdaad een beperking op 1 pag. kun je niet meer typen dan op een blz kan worden afgedrukt later.
    Je kunt wel een extra pagina toevoegen per week.
    Als je wil kan ik je mijn link doorgeven? Kun je eens rondneuzen.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Dus per week mag je 1 extra blz toevoegen voor tekst? Moeten daar dan ook nog de foto's op enzo of is dat nog op een andere blz?

Ja dat mag wel! Ben benieuwd! En alvast bedankt!

6. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
  7. bereke

bereke Niet meer actief

Ja had ik al gevonden. Is mooi maar daar kan je niet uit afleiden hoeveel plaats je nou echt maximum hebt. En da's toch een belangrijk criteria voor mij. Wil echt véééél ruimte. En als dat nergens kan, moet ik anders zelf maar gewoon alles uittypen in Word en de foto's enzo er echt tussen plakken. Dan afprinten en in een map steken. Maar zo'n "echt" boek vind ik toch mooier.

8. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Als je er foto's bijzet heb je weer minder plek om te typen. Je kunt ook 1 blz met tekst maken en eentje waar je dan alle foto's op plakt met wat minder tekst. Je kunt niet oneindig typen, want dan zal het programmatje aangeven dat je buiten de marges van het gedrukte boek valt. Ook als ik je mijn linkje doorstuur kan je niet zien hoeveel je max kunt typen want je kunt die niet bewerken.
    Als je gewoon een profieltje aanmaakt op die site kun je zelf eens rondneuzen, het lijkt me zelf een leuk boekje worden...maar ik heb dan ook niet superrrrveel te vertellen hihi, succes ermee!!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt!

10. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    #10 willet, Mar 27, 2010
    Last edited: Mar 27, 2010
    Ik heb hem even weggehaald anders kan jan en allemaal in mijn dagboek rondneuzen hihi!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
  12. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    je kant toch ook bij een willekeurig digitaal foto-album producent een album maken? En dan gewoon in plaats van fotos tekst neerzetten?
    Dat zou ik doen, is volgens mij nog goedkoper ook!

Share This Page