Ik ben in sept gestopt met de pil Veel last gehad van ontpillen(om de 2 weken ongi) Toen een cyclus gehad van 30 dagen en vandaag ongi geworden na 39 dagen Nu vraag ik me dus af wanneer ik mijn eisprong zou kunnen krijgen aangezien mijn cyclus onregelmatig is Ik weet dat je deze kan opsporen dmv ovulatietesten maar dat wil mijn mannetje niet want dat ziet ie als verplicht klussen voor een eventuele zwangerschap en nu om de dag te klussen daar zit ik ook niet echt op te wachten(das trouwens geen straf voor mijn mannetje )
Ik was ook heel onregelmatig en was gewoon maar van beiden cyclussen uitgegaan.. Ik had zoeen gevoel een cyclus van 28 te hebben gehad mijn vorige was 36. Ik had mezelf maar voorgenomen te testen op dag 30 en als die negatief was weer op dag 38 te testen. Ik had gewoon kv 2 v 5 in huis, die zijn nietzoeen hap uit je portomonee ook.
Wat balen dat je ongie bent geworden Ik heb geen ervaring met onregelmatige cyclus, maar wilde ff een berichtje voor je achter laten. Wat eisprong betreft...ik heb de dag ervoor altijd veel last van doorzichtig slijmverlies. Mss als je er goed op let dat je bij jou ook zoiets merkt?