Zijn er eigenlijk grote verschillen tussen wipstoeltjes (buiten de prijzen om). Ik wil er niet meer dan 50 euro aan uitgeven. Ik heb die van Lief! gezien, heeft iemand die en is hij handig? Want geven jullie je kindje te eten in zo'n wippertje? Daar wil ik hem voornamelijk voor gebruiken.
Ik heb die van Prenatal en bevalt prima. Volgens mij (maar goed ik heb pas een paar maanden ervaring) zit er niet zo heel veel verschil in. Je hebt je kindje er toch geen uren en uren in. Een half uurtje hierin en dan in de box dan even op de grond spelen op het kleed even naar buiten. Overigens gebruik ik hem ook het meest om de eerste happen naar binnen te worstelen en dat gaat met die van Prenatal prima. Nog een bijkomend voordeel is dat je hem prima met een natte doek af kan doen. Succes
Hoi hoi, Ik heb een wipstoeltje van Fisherprice ( heb deze van MP aangeschaft, en de bekleding is helemaal wasbaar ) Dit stoeltje is niet zo heel zacht als veel andere stoeltjes waar ze in wegzakt. Ik heb er 2, die van fisherprice dus, lekker stevig en 1 waar ze in wegzakt met haar rug. Persoonlijk vind ik de hardere (wel met bekledig dan =] ) fijner dan die andere. Ze zit er steviger in, en ik heb het idee dat ze het zelf ook veel fijner vind. Ik geef haar hier de fruithapjes en de avondhapjes gewoon lekker in hoor. Dat kan prima. Verder zit op deze ook een boog met speeltjes. Als ze de fles heeft gehad zet ik haar ook vaak even in het stoeltje zodat ze wat rechterop zit. Dan komt haar eten er niet zo snel meer uit. Succes
Wij hebben die grijze van de prenatal besteld, met het draakje erop. Is wel duur, maar de stof is niet syntetisch. En ik wilde een niet te smalle. Ach het is gewoon persoonlijk wat je prettig of belangrijk vind denk ik!
hier ook de fisher price wipstoel het is een mooi ding om te zien en handig dat je de bekleding kunt wassen maar qua stevigheid valt ie me tegen
Owww, ja ik zie het al. Ik heb ook 1 van fisherprice met vibraties, maar die ziet er een stuk steviger uit. Ik zal eens kijken of ik er morgen een foto van kan maken ook. Die baby die erin zit is errug kjoet trouwens