hoeveel traphekjes hebben jullie in huis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben er wel 4 nodig, 1 voor de keuken en we hebben 2 trappen in huis waar geen deur voor zit. dus 1 voor naar boven, 1 naar beneden en 1 voor naar zolder.

ben nu druk op zoek op mp

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hmm, tsja, wij hebben er 6. Erg veel dus, maar wij hebben dan ook 3 trappen. We ontkomen er dus niet aan om 6 hekjes te plaatsen. We hebben een echte klauteraar die zodra hij de kans krijgt de trap op/afgaat.

Groetjes, Emma

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben er 2. Eentje voor de trap vanuit de gang naar boven en eentje voor haar kamertje zodat wij rustig het badje kunnen vullen ed. en zij op haar kamer blijft. Het was anders geen doen bij ons met de trap naar beneden en de trap naar zolder (die open treden heeft).

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wij hebben er 3. Een voor de trap van beneden naar boven en 2 voor de trappen op de 1e verdieping. Op zolder hebben we geen hek geplaatst omdat we daar bijna niet komen met Elena.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    1 maar, voor de keuken, wij wonen gelijk vloers dus meer niet nodig

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    We hebben maar 1 trap, dus 2 hekjes. 8)

7. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    wij ook 2 hekjes beneden en boven de trap alleen die van beneden is sinds kort stuk dus die moeten we vervangen van de week stond April op de 2de tree is nu al zo'n klimaapje ;)

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hier 1 trap maar 3 hekjes
    twee voor de trap boven en beneden en 1 voor haar slaapkamer dat is zon klik ding die zit niet vast aan de muur dus die kan ik oon beneden gebruiken heel erg handig

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    2

1 naar beneden voor de trap naar boven
    1 op de overloop dat ze niet bij de trap kan komen.

We gaan verhuizen en dan hebben we er denk ik 3 nodig

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    1 traphekje, op de overloop voor de trap naar de benedenverdieping.
    Beneden heb ik er geen, omdat ik de deur van de gang dichthoud als mijn zoontje beneden speelt.

11. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    we hebben 1 hekje boven en 1 hekje beneden. Genoeg:)

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    1 hekje boven. waarschijnljik meer geluk als wijsheid, maar lars gaat nooit de trap op als ik niet heb gezegd dat het mag... natuurlijk neem ik niet het risico dat hij het toch probeerd, maar beneden is altijd de deur naar de gang dicht, dus alleen een hekje boven.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    2 hekjes, een beneden en eentje bovenaan diezelfde trap. De zoldertrap heeft open treden en het is moeilijk er een hekje te plaatsen, dus Sverre moet leren daar af te blijven. Tot nu toe gaat dat prima.

We hebben sinds een week een puppie en nu verlang ik heel erg naar een hek tussen de keuken en kamer, maar we hebben een open keuken. :( Bovendien vindt Alex het onzin. :(

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo ben ik het ook van plan, maar het klinkt zo weinig als ik lees dat er ook mensen zijn met 6 hekken :confused:

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    2 stuks, 1 onderaan de trap en een boven. alicia is razendsnel en zodra ze merkt dat de deur open is is ze binnen enkele seconde boven aan de trap. ze had al op jonge leeftijd door hoe ze naar boven meost maar sinds we hier in een huis wonen (eerst een flat) had ik in het begin er alleen een boven maar sinds 2 wk ook een beneden.

wij hebben gedeelte open keuken maar die is zo goed bewveiligt met hekjes bij hte fronuis, keukenkastjes dicht etc dat ze daar wel kan en mag spelen. meestal als ik ga koken dan is manlief thuis om met der te spelen

16. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Wij hebben er twee 1 voor boven aan de trap
    en 1 tussen de kamer en keuken.

GR jessica

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wij hebben 1 open trap dus daar zowel boven als onder een hekje.
    Zolang hij de deur nog niet open kan maken hoef ik de andere trap niet af te zetten, anders moet er daar ook nog eentje komen (maisonnette woning)
    Wij hebben een open keuken, maar daar loopt hij gewoon rond hoor.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wij hebben de traprekjes net eruit gehaald, want onze zoon struikelde er bijna over, en hij kan nu alleen op en af....

we hadden er 2, maar ook alleen voor omlaag, want de tussendeur beneden krijgt hij niet alleen open, omdat de klinken omhoog staan en deze deur super zwaar is (brandwerend).

boven aan de zolder zat er 1, maar onder aan de zolder trap niet, daar ging hij zelf niet op, alleen als wij erbij zijn....

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik wil beginnen met 1 .. bovenaan de trap.
    Beneden is een tussendeur.
    Als t nodig is is er zo een 2e gehaald voor beneden aan de trap.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier precies hetzelfde ;)

Deel Deze Pagina