Bedankt voor de tip maar iemand anders heeft dus mijn codes gebruikt voor de pampers en ben weer geblocked:x Lekker dus
Ik ben bang dat je dan achteraf nog een rekening krijgt want de code is volgens de actievoorwaarden alleen te grbuiken bij aankoop vanaf 50 euro, en weet dat al meerderen de vorige keer achteraf nog een rekening kregen, stom dat ze dat nog niet aangepast hebben in het systeem.
Stond niet in de mail dit keer, van die 50 euro. Vorige keer is het bij mij ook gelukt. In ergste geval dat pak pampers dan maar betalen
Daarom, hoe lang loopt dit 'probleem' nu al? Zal ze dan nog maar eens flink de oren wassen als ik alsnog een rekening krijg...
Trouwens wel apart, bij de babydry stond een prijs van 11,49 geloof ik, stop dat ding in mijn mandje, ga naar afrekenen, gebruik de code, en vervolgens haalt hij ook nog korting van de pampers zelf af, van 11,49 voor 10,34 en dan -10 euro... Raar systeem hebben ze toch!
Ik heb helemaal geen mail met kortingscode gehad! Edit: blond zie dat de code hier gewoon vermeld is, thanks!
heb nog nooit een rekening achteraf gehad als ik die 10 euro waardebon gebruikte.. en mocht ik die nu wel krijgen, dan ga ik weer ellelange mails sturen.. heb nu in elk geval luiers voor 35 ipv 45 euro
ik had nog een lekker in het leven code... Ik heb 3 pakken baby dry voor 14 euro nog wat! Dankjewel...