Heb er net 2 besteld op 2 verschillende adressen, scheelt toch mooi weer centjes. (al haal ik normaal gesproken altijd Kruidvat eigen merk luiers, zijn een stuk goedkoper dan Pampers)
Ga een luiertaart maken moest dus sowieso pampers kopen. Nu maat 2 voor 1,50. In het ergste geval moet ik de volle mep betalen. Nou ja dan is dat maar zo
schoonmoeder heeft ook een bestelling gedaan.. 2 750 ml zwitsal badschuim 2 750 ml zwitsal shampoo.. voor 10,96 of slim, ga zelf altijd zo op in de luiers dat ik daar niet eens aan gedacht heb
hoe doen jullie het met meerdere accounts op 1 adres? Want heb mij en mijn man al, geven jullie dan een valse geboortedatum op ofzo?
Ik wilde net gaan bestellen en had het alvast klaargezet. Denk, ga toch nog even lezen hier of je geen gezeur krijgt achteraf. Wil ik gaan betalen, staat ie ineens weer op 45 ipv 35 euro. Dus ik voer die kortingscode opnieuw in, zegt ie dat ik hem al verzilverd heb! Maar heb dus nog niks besteld met die korting. Iemand dit ook gehad?
Dan moet je even kijken bij Mijn Wehhamp en dan bij Mijn Betaalgemak en dan bij Mijn Administratie. Dan moet je even kijken of daar je tegoedbon staat, vaak als je hem hebt verzilverd zeg maar dan slaat hij hem op bij je administratie en kan je hem wel gebruiken
Daar zie ik idd staan 10 euro AF. Maar hoe kan ik dat dan verwerken? Want het bedrag staat op 45 euro.
Idd, dat gebeurt automatisch. Die bestelling van 45 euro komt dan bij BIJ te staan en onderaan de pagina staat wat je moet betalen. Wellicht staat dat eerst nog op 45 euro, maar na verwerking ervan staat het op 35 euro. En anders betaal je via acceptgiro, heb ik ook gedaan en toen ik het thuis kreeg was alles verwerkt en al Komt allemaal goed
nou ik had vorige week 1 pak pampers besteld.. en bezorging bij dhl gekozen.. er staat nou geleverd maar dhl servicepunt heeft niks ontvangen.. heb nou een mailtje gestuurd waar de pampers blijven..maar ik denk dat het misschien niet mocht en dat ze het geaunnuleerd hebben. Want vorige week stond mijn saldo op 0,35 en nu staat er nul en eronder gecorrigeerd. Dus helaaas pindakaas kon het gewoon niet denkik even mailtje afwachten
Sjaam: Wat voor code? Ik wil een diepvries bestellen omdat die van ons kapot is gegaan... Zou 'm graag van je hebben als dat mag...