Wat moet ik hier nou weer mee...?

Discussion in 'De lounge' started by Slagroomtoetje, Mar 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

Dec 13, 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Mijn 'vroegere' beste vriendin is sinds kort weer contact aan het opzoeken. Tis een beetje verwaterd omdat we het druk hebben met het klussen in huis en met de zwangerschap.. Maar goed.

Zij kent mijn vriend langer dan dat ik 'm ken, en neemt het een beetje kwalijk dat ik nu ga trouwen met hem... Tja hoe moeilijk kan je doen..? Anyway.. Mijn vriendin heeft heel veel last van haar rug en schouders en wil heel erg graag gemasseerd worden. Haar eigen man kan dat niet, maar omdat mijn 'man' daar een cursus in heeft gevolgd wil ze maar al te graag doo rhem gemasseerd worden.

Nu heeft ze het er regelmatig over, dat ze zo'n last heeft en weer eens een massage nodig heeft van 'm.. Maar die massages vinden plaats bij ons in bed, en zij is dan helemaal naakt... Want tja, doe dan de billen en bovenbenen er ook maar bij.. zegt ze dan.

We hebben de boot altijd afgehouden, mijn a.s. man ook... Maar ze blijft er bij ieder bezoek op hameren dat mijn vriend zo lekker kan masseren.. En heel fout van mij; Ik durf eigenlijk niet eens te zeggen dat IK niet wil dat zij gemasseerd word door mijn vriend. Ze wil er namelijk niemand bij hebben en wil tot rust komen samen met hem... En tis niet dat ik mijn vriend niet vertrouw, maar het idee dat er een naakte dame in mijn bed ligt; die nog eens gemasseerd wordt door mijn 'man'... Die gedachtte gaan er gewoon even niet in.

Wat moet ik hier nou mee...?

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    als je het niet wil, zou ik het gewoon zeggen!

eromheen draaien, ken op den duur averecht werken!

3. Roanne

Roanne Lid

Feb 10, 2009
    78
    0
    0
    Down South
    Ik zou je vriendin het adres geven van een masseur uit de buurt... ;) Ik zou me er ook totaal niet prettig bij voelen als ik jou was en dan niet omdat je je vriend niet vertrouwd...Kan je a.s. man niet tegen haar zeggen dat hij werk en prive van elkaar gescheiden wilt houden?

4. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Kun je anders niet met je man overleggen? Je kunt hem toch zeggen dat je het vervelend vindt en hem vragen of hij rekening met jouw gevoelens wil houden door haar niet meer te masseren?

Kijk, als hij een massagetafel in huis had, dan was het anders geweest, maar op jullie bed... Ik kan me voorstellen dat je dat te intiem vindt hoor.

En als zij toch zo hard een massage nodig heeft, laat ze dan lekker naar een beautycenter gaan en ervoor betalen, net als iedereen. :D

5. afteranne

afteranne Actief lid

Jan 21, 2009
    142
    0
    0
    Ik zou het gewoon tegen je man zeggen! Ten eerste omdat het logisch is dat je dat niet leuk vind. En ten tweede omdat het voor je man misschien ook wel vreemd voelt dat jij het allemaal maar gewoon goedkeurd...

6. Slagroomtoetje

Dec 13, 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Mijn man deelt dezelfde mening.. ;) En hij is geen masseur voor beroep hoor; hij heeft daar gewoon een cursus in gevolgd, tijdje terug.

7. Roanne

Roanne Lid

Feb 10, 2009
    78
    0
    0
    Down South
    Dan gewoon vertellen dat de massage's die hij geeft alleen voor jou zijn ;)

Wat vind haar eigen man er trouwens van dat zij zich zo opdringt aan jouw man?

8. Slagroomtoetje

Dec 13, 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ze hebben een hele open relatie. Voor zover ik weet 'doen' ze het ook met verschillende mensen en nodigen ze geregeld een tweede vrouw uit bij hun thuis.

Omdat het een 'vroegere' beste vriendin was weet ik dit allemaal. Maar ik ben het aan het laten verwateren omdat ik hun manier van opvoeden niet prettig vind. Wil niet dat mijn kind daar straks over de vloer komt waar gescholden wordt, en waar de kinderen 2 dagen non-stop dezelfde kleding aanhebben.....

Misschien dat dat in het verhaal meespeelt....

9. Roanne

Roanne Lid

Feb 10, 2009
    78
    0
    0
    Down South
    Dan zou ik het idd heel snel afkappen en duidelijk erin zijn dat je er niet van gediend bent dat ze zich zo op je man stort!

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vreemd dat een "vriendin" dit vraagt :rolleyes: Ik vertrouw mijn vriend voor de volle 100% maar dit gaat er echt niet in hoor! :(

11. MvdW

MvdW Niet meer actief

Afkappen die handel! Laat haar lekker een erkende masseur zoeken, hier zit veel meer achter dan alleen een massage (naar mijn idee dan).

Moet er niet aan denken zeg als mijn vriend zo goed kan masseren en er een andere meid in ons bed ligt (NAAKT NOG WEL :confused: ).
    Zou het al niet eens goedkeuren als hij een andere meid zou masseren hier bij ons op de bank haha.

Als jouw man het echt zou willen dan was hij wel masseur van beroep geworden en een eigen zaakje gaan beginnen ja toch?

Zeg haar lekker dat die massages alleen voor jou bestemd zijn en dat jouw man met geen vingers aan een andere vrouw komt.

Rare relatie hebben zij overigens :(

12. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Gewoon de volgende keer zeggen dat hij dat misschien wel helemaal niet wil als ze de vraag ste;d of gewoon zeggen:
    sorry hoor maar daar zijn we niet van gedient of ga maar naar een profecionele fysiotherapeut die kan je waarschijnlijk beter helpen en word nog vergoed ook.

Laat je niet gek maken meis,ze is het niet waard om stress te hebben,das slecht voor de baby.

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

voordat ik dat toeliet, dat een "vriendin" van mij naakt op ons bed gaat liggen om zich vervolgens door mijn man te laten masseren en dan ook nog zeggen (in MIJN huis!) dat ze liever alleen is met mijn man tijdens die naakte massages?
    hoe naief kan je zijn meid, gelijk zeggen dat hier niks van in komt en dat jij hier niet van gedient bent, kom op zeg! het is JOUW huis! hoe durft ze! En kan je man geen nee zeggen?

14. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    ! Ik zou dit ook niet pikken hoor!
    Ben blij voor je dat je man er hetzelfde over denkt! Laat hem duidelijk maken dat jullie hier niet van gediend zijn en ik zou ook het contact verbreken.
    Hoe zij hier in staat, doet mij niet alleen denken dat ze uit is op een massage.......

15. BoBam

BoBam Niet meer actief

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Dag die is echt niet goed bij haar hoofd! [-(
    Of je vraagt of iemand je wil masseren? tja tja kan,ligt er aan hoe de relatie is en als je man nou een echt masseur was.
    Maar ook nog helemaal naakt? :confused:
    En in jullie bed? :confused: :confused:
    En ze wil alleen met hem tot rust komen? :confused: :confused:

Nou doei die kwam er bij mij niet meer in! :c:

Wat een lef!
    Wat vind je vriend hier van dan?

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou het gewoon tegen je toekomstige man vertellen hoor. Ik zou er dan om vragen mocht zij er weer over beginnen dat je man zou zeggen: helaas, ik ga nu trouwen en de massages zijn alleen nog maar voor mijn lieve vrouw! Vast dat ze er nooit meer over zou beginnen!

17. morgaine

morgaine Bekend lid

Sep 22, 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Wat een gek zeg, die kwam er bij mij noooooooit meer in.

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Ik zou het niet accepteren.
    Zou het al niet eens willen dat er iemand naakt in mijn bed zou liggen.
    En dan met jou man erbij?Noway!

Straks ligt ze nog te kwijlen op jou of zijn kussen omdat ze het lekker vind.

19. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

die zal er hier ook never nooit inkomen. Sterker nog mijn vent hoeft het ook niet te proberen een naakte meid te masseren!

tenzij hij masseur van beroep geweest was, dan een ander verhaal. Maar geen half gare vriendinnen en dan naakt :confused: sorry laat het niet toe!

Sorry of ik ben wantrouwig maar zal het neit vertrouwen ook dat je vriend dat uberhaut wilt! een andere naakte vrouw masseren.

Nee zal het gewoon zeggen als ik jouw as tegen je vriend, want ik vind het gek.

20. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja precies! je vriend/man moet het zeggen, dan pas komt het over vrees ik.

Share This Page