wehkamp besteling vraag

Discussion in 'De lounge' started by augurkjes, Jan 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Ik heb dezelfde ervaring als sommigen hier. Ik had al weleens eerder wat besteld en moest toen een aanbetaling doen die hoger was dan de prijs van het artikel. Goed, het was een dekbedovertrek die ik graag wilde hebben, dus dat deed ik. Toen ik een tijdje later weer eens wat bestelde (via internet) was de optie 'acceptgiro' er gewoon niet, terwijl ik daar normaal gesproken altijd voor kies. Het ging niet om een hoog bedrag, dus betaalde ik met Ideal. Helaas was het artikel niet goed, dus stuurde ik 'm terug. Het geld kreeg ik vervolgens niet teruggestort. Pas vele weken en mails later kreeg ik m'n geld weer op m'n rekening. Beetje jammer vond ik en voorlopig bestel ik dus ook niet meer bij Wehkamp.

Vond Neckermann eerder wat klantvriendelijker qua betalen, maar nu ook niet echt meer. Ik had daar laatst dat mijn artikel op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden (volgens de site). Een kleine week later had ik het nog steeds niet en besloot ik erover te bellen. De mevrouw aan de telefoon vertelde me dat de catalogus op internet aangeeft dat het op voorraad is en dat dat zowel in Nederland als in Duitsland kan zijn. Je krijgt dus wel de melding dat het de volgende dag geleverd wordt, maar als het uit Duitsland moet komen krijg je het dus pas na een week. Ze waren bezig om dat te veranderen, omdat het niet zo handig is...

Daarbij hadden ze bij Neckermann nu veranderd dat je sowieso de verzendkosten moest betalen, ook als je het retourneerde (maar dan betaal je voor het terugsturen). Eerder kon je het gratis passen, maar nu ben je dan sowieso iets van E 5,- kwijt. Voor mij wel reden om eerst beter in de winkel te kijken.

2. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

Dec 27, 2008
    146
    0
    0
    Hoe weet jij nou hoeveel ik bestel bij de Wehkamp .

Omdat jij het binnen 24 uur binnenkrijgt , wilt niet zeggen dat dat bij mij ook zo is , niet dus !

Share This Page