wehkamp, bestellen voor 22 uur volgende dag in huis, niet dus

Discussie in 'De lounge' gestart door brenda1976, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik dacht ja dat is handig we gaan weekend weg en dacht kan ik rustig badpakken enz uitzoeken nog even passen morgen uitspoelen en mee op vakantie.
    Tja uitzoeken kost wat tijd, maar goed ik was helemaal blij.
    Dus ik druk op bestellen, is het zaterdag leverdag.
    Ik bellen, ik wil morgen graag de bestelling, zoals op de site staat.
    nee dat gaat niet mevr!
    Dus ik nog, is er iets niet leverbaar, want dan laat ik wel een badpak weg.
    nee, tja over het algemeen is het wel een dag later hoor!
    nou echt zonde van mijn tijd, heb ruim uur lopen zoeken en moet nu nog naar de winkel.

Ben ik de enige? is het toeval? want vind echt zonde van de tijd en erg storend als het groot op de site staat en niet na kan komen.
    Normaal vind ik een dag niet erg, maar ik bestelde vanmorgen om 9 uur, tja dan verwacht je toch dat het op tijd dan binnen is.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Ik had een oven besteld bij een site, zou 1-2 werkdagen duren voordat het er was. Ik heb gebeld want heb 'm zaterdag besteld en zat dag in dag uit op die postbode te wachten. Zeiden ze dat ze volgende week pas binnen zouden komen. :/ Handig... Maargoed, dan weet ik dat nu tenminste. Zeg er dan ook eerlijk bij dat het langer kan duren.

3. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hier geen problemen mee. Je kunt je lijst producten opnieuw in voeren per product en dan kijken wat de levertijd is??

groetjes kim

4. ik krijg eigenlijk altijd alles bij wehkamp binnen 24 uur.
    behalve als iets niet leverbaar is.

dus ik snap het niet helemaal, ik denk dan ook dat er iets is misgegaan

5. brenda1976

het is allemaal leverbaar, maar was erg druk en volgende dag leveren was vaak niet het geval volgens de klantenservice!
    zucht, even wachten tot de jongste wakker is en moet ik 2 kids op jacht naar een badpak! of hopen dat mijn man perongeluk vroeg thuis is.
    gr brenda

6. brenda1976

Stap 4: Leveringswijze en bestelling plaatsen

Leveringswijze

Direct leverbaarBeachwave mix & match hipsterbroekjeBeachwave mix & match hipsterbroekjeBeachwave corrigerend badpakBeachwave corrigerend badpakBeachwave corrigerend badpakBeachwave mix & match tankinitopBeachwave corrigerend badpak
    Afhalen bij je in de buurtThuisbezorgen

Je bestelling laten thuisbezorgen kost 5.95.
    xxxx

overdag (12:00 - 18:00 en zaterdag 9:00 - 13:00)
    's avonds (18:00 - 21:00)
    Kies de gewenste bezorgdatum: zaterdag 26 meiwoensdag 30 meidonderdag 31 meivrijdag 1 junzaterdag 2 jun
    AflevertijdAflevertijd

Hoe laat wij je bestelling op de door jou gekozen dag bezorgen is nu nog niet bekend. Dit kun je de avond voor de bezorging na 21:00 uur of uiterlijk ′s morgens om 08:00 uur op de dag van bezorging vinden onder ′Mijn bestellingen′ op Mijn wehkamp.nl. Als jouw mobiele telefoonnummer bij ons bekend is, ontvang je ook een sms bericht.

Je bestelling afhalen kost 4.95.
    DHL ServicepointAfhalen bij een ander DHL Servicepoint
    Ik wil deze artikelen afhalen vanaf:zaterdag 26 meiwoensdag 30 meidonderdag 31 meivrijdag 1 junzaterdag 2 jun

Je krijgt bericht wanneer de artikelen voor je klaar liggen. Op welk telefoonnummer of e-mailadres kunnen wij je bereiken?xxxxxxx e-mail adres of telefoonnummer: Let op! Neem voor het ophalen van je bestelling bij een DHL Servicepoint een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam die hoort bij het wehkamp.nl klantnummer. Toon meer DHL Servicepoint vestigingen
    Afhalen bij een ander DHL Servicepoint

Door het plaatsen van deze bestelling ga je akkoord met de inhoud van de algemene voorwaarden en het privacy statement van wehkamp.nl

[​IMG]Je gegevens worden via een beveiligde verbinding naar wehkamp.nl verzonden.
    Algemene voorwaarden
    Privacy policy
    Over wehkamp.nl
    © 2012 Wehkamp bv

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wel gek idd, maar door de drukte misschien dat ze niet meteen kunnen leveren. Heb zelf nooit problemen met wehkamp gehad en ook altijd een dag later bezorgd..

Zou als ik ju was wel ff je persoonlijke gegevens weghalen

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik zou in jouw plaats dus koopavond benutten, met 2 kids en deze warmte badpak scoren lijkt me geen leuke opgave. het is dond. vast wel ergens koopavond in de buurt.

9. lijkt erop dat het inderdaad goed is gegaan en dat het idd niet mogelijk is, dan zal het waarschijnlijk met de grote vraag naar zomerartikelen te maken hebben.

Want normaal is het binnen 24 uur altijd geleverd

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ik heb het laatst ook 2 keer gehad inderdaad!
    Op zich niet erg, maar ik vind ook dat als ze dat jarenlang groots overal adverteren, dan moet je het ook nakomen ook. Of meteen bij bestelling een melding geven dat het wegens drukte niet haalbaar is.

Leuk badpak trouwens!

11. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    sorry heb geprobeerd badpak te bestellen maar bij mij geeft ie ook aan zaterdag. Bij mij is het echt altijd de volgende dag bezorgd. Maar iedereen wil nu natuurlijk nieuwe kleding en badkleding enz dus het zal extra druk zijn succes met zoeken

groetjes kim

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb nog nooit problemen gehad, als alles op voorraad is heb ik het altijd ( of ik moet iets anders aanvinken ) de volgende dag in huis.

13. brenda1976

zie iemand nog persoonlijke gegevens,?? ik heb gelijk weggehaald.(dacht ik)

Tja ik moet vanavond sporten, net ongunstige tijd om half 8.
    en stad is hier best ver vandaan, ben gisteren in nijmegen geweest, geen succesmet winkelen, tja vind ik iets leuk 150 euro.
    tja ben nog aan het afvallen dus geen optie.
    ik heb een badpak die mij zo al te groot is, dus ik durf die niet zo goed meer aan, ben bang dat ik in het water spring en dat ik het badpak kwijt ben hahahaha Ik ben 4 maten kleiner geworden en badpak is zeker 2 maten te groot.

tja mijn idee is het ook, red je leveren niet, pas dan even de site aan.Ben uur aan het wikken en wegen welke ik zou bestellen, heb ik er niks aan! We gaan namelijk morgen weekend weg :)
    normaal had mij niet uitgemaakt.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee, op het moment dat ik het geschreven had en gepost had was ie weg!!! ;) wel balen, hopelijk dat je alsnog iets vindt! Fijn weekend en geniet ervan!

15. brenda1976

heb een mail naar wehkamp gestuurd, dat ik graag wil bestellen maar gewoon morgen in huis wil hebben, zou het helpen?

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik verwacht van niet, maar ja proberen kan altijd, toch. Zou eigenlijk wel moeten, maar staat vast ergens in de kleine lettertjes dat ze op bepaalde momenten of bij extreme drukte niet perse hoeven te leveren binnen 24 uur. Hoop dat je mailtje wel werkt voor je!!!

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geen idee of het zou helpen, maar als je het niet probeert weet je het niet, toch? Ben benieuwd of je wat van ze hoort, meestal krijg je zo een automatisch antwoord waarin staat dat je binnen 3 werkdagen antwoord krijgt.

Hier overigens ook gehad laatst 2x wat besteld, beide keren ruim voor 21.00 maar beide keren ook niet de volgende dag in huis maar pas een dag later. Voor mij maakte het niet uit maar kan me voorstellen dat je er enorm van baalt zeker omdat ze hier altijd reclame mee maken.

Overigens is het er volgens mij een rotzooitje, want beide deze bestellingen heb ik een gedeelte van terug gestuurd en wat ik nog nooit heb gehad is nu dus 2x in 2 weken gebeurd, ze zijn mijn retourzending kwijt geraakt, brief gestuurd en retourbewijsjes en ze zoeken het maar uit denk ik dan, van mijn te betalen rekening is het nu iig af.

18. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik had dat laatst ook en heb gebeld om te vragen waarom dat was. Wegens drukte zei de mevrouw. Dus zei ik dat het wel misleidend is om te adverteren met het feit dat er binnen 24 uur wordt bezorgd. Ze vertelde mij dat dit veranderd zou worden op de site.....Blijkbaar is dit dus onzin!!

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik had zondag 13 mei een bestelling gedaan bij wehkamp, ervoor gekozen dat deze 15 mei 's avonds geleverd zou worden. Niemand gezien... Terwijl het toch duidelijk in de bevestigingsmail stond en bij 'mijn bestellingen' lang verhaal heel kort: gister heb ik het artikel 2 (!) keer ontvangen. Ja jammer, een vette week te laat dus, heb alles terug gestuurd en had vorige week het product al ergens anders gekocht. Ga toch niet een week zitten wachten of het uberhaupt nog wel komt?!

20. brenda1976

waar ik dan benieuwd naar ben, als week onder weg is, heb je dan nog verzerdkosten betaald?

Deel Deze Pagina