Nee, ze zeggen niet voor niets dat het zaterdag pas leverbaar is Ik wil ook morgen mijn geld van de belasting maar ja als het er niet is dan is het er niet
Brenda1976: Bedoel je mij? Nu sowieso niet omdat ik alles heb terug gestuurd en dan betaal je bij wehkamp geen verzendkosten. Als ik het product wel had gehouden dan was ik daar zeker contact over op gaan nemen dat ik die verzendkosten niet had willen betalen. Gezien het artikel wat ik besteld had waren de verzendkosten bijna 10 euro. Daar verwacht ik toch wel meer service voor dan.
ja was benieuwd of je naar zo lang wachten verzendkosten betaal. Maar dus als je alles terugstuur betaal je geen verzendkosten? go wist ik niet! Ik heb toch maar besteld, ga vandaag nog wel ergens anders kijken. Maar vrees dat ik met te groot badpak moet hahaha pffff ben alles aan het inpakken maar ben zo moe, ik pak in en ik hu pauze hahaha
Heb ook vandaag besteld alles op voorraad zaterdag geleverd.. dus t ligt niet aan jou bestelling. Vond t ook al zo raar omdat er staat voor 22 uur besteld morgen in huis maar ja.
Wel eens gebeurt dat iets niet de volgende dag, maar een dag later er was. Maar met grote dingen (wasmachine, koelkast en fornuis) hebben we hier nooit problemen mee gehad. Onze wasmachine bleek te lekken, die kon direct de dag erna terug en er zou gelijk een andere gebracht worden. Dit heb ik toen om 8 uur 's avonds nog telefonisch geregeld. Dus denk dat het gewoon nu even bad luck is.
Afgezien van het feit dat het bij Wehkamp vaak niet leverbaar is, kunnen ze ook geen garantie bieden dat het de volgende dag wordt bezorgd aangezien dat afhankelijk is van de postbezorger. Selekt vracht bijvoorbeeld levert in deze omgeving niet elke dag en Wehkamp werkt (werkte, iig een paar jaar geleden toen ik voor het laatst bij Wehkamp bestelde) met deze postbezorger. 1 tip: betaal niet extra om het 's avonds te laten bezorgen, want ook daarover zijn "geen afspraken" met SV en ze komen gewoon overdag
ik vind prima als ze niet direct kunnen leveren! maar zet dan niet op de site, leveren de volgende dag. gr brenda
Nou pcies, dat is precies t bezwaar.. vind het heus geen wereldramp ofzo maar vind t wel leuk als het nagekomen word. Voor TS vervelender, alleen snap ik niet zo goed waarom je op t laatste moment pas kleding koopt maar dat terzijde.
Ik had het ook, woensdag wat gevonden en wilde het dus idd bestellen. Alles was gewoon leverbaar en toch bij de kassa kon ik het pas vandaag laten komen. Terwijl het toch echt voor 21 uur nog besteld was, dus ook niet de volgende dag in huis maar 2 dagen later.