Hallo, Even een heel brutale vraag, maar ik ben opzoek naar een coupon om met korting naar de Beekse Bergen te gaan. Heeft toevallig iemand nog een coupon liggen? Ook zag ik op marktplaats dat er van de vriendenloterij coupons in omgang zijn voor gratis toegang, mocht iemand deze hebben wil ik deze tegen een vergoeding ook wel overnemen eventueel. De prijzen op marktplaats liggen bijna hoger als dat je ze aan de kassa koopt, vandaar mijn vraag hier! Alvast bedankt!
Wij hebben een bon liggen voor 2 personen gratis, is tot 31 maart geldig. Wij zullen niet meer die richting op gaan, dus je mag hem van ons overnemen..
Ik wil morgen gaan, heeft iemand nog een idee voor kortingen? Ben al aan het kijken vbij Vakantieveilingen. En morgen wordt het weer niet zo best, is Beekse Bergen dan wel te doen?
ik zou morgen niet naar de beekse berger gaan er wordt regen en harde wind. En je kunt eigenlijk nergens naar binnen. Als je toch wilt gaan naar een dierentuin zou ik naar burgers zoo gaan daar kun je veel meer binnen doen. Ik vind de beekse bergen in dit seizoen geen aanrader.