wehkamp er staat afgeleverd op site maar niet binnen gehad???

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

heeft iemand dit ook welleens gehad

ik had kleren besteld bij de wehkamp en nou staat er al vanaf woe dat het afgeleverd is. heb ook al de rekening binnen gekregen maar ik heb nog helemaal niks gehad??? :( ik heb nou al 2x gebeld en ze zeggen maar dat ik moet afwachten. maar begin er nou een beetje een hard hoofd in te krijgen. het had al lang binnen moeten zijn, en andere dingen die we besteld hebben bij andere sites hebben we wel al binnen gekregen...

ma maar weer bellen naar de wehkamp, en hoop dat het dan opgelost word maar ik vind het echt raar:S

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik heb t ook gehad. Alleen bij mij stond t er één dag, en kreeg ik t een dag later. Afgeleverd betekent bij hun dat t bij de distributeur is (is mij verteld) en dat t dan zsm geleverd wordt. Bij mij was dat de volgende dag dus.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Kan het niet zijn dat het bij de buren is bezorgd omdat je niet thuis was?

4. luuus

luuus Niet meer actief

nee want de buren komen het altijd gelijk brengen, en ik ben gewoon thuis geweest + de bezorger is hier al 3 x met andere dingen aan de deur geweest vandaar dat ik het zo vreemd vind..

ik hoop echt dat het nog binnen gaat komen want het waren echt leuek dingen. en anders zou ik niet weten hoe ze dit op gaan lossen. ik ga niet voor dingen betalen die ik niet gehad heb.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Maar dat was een TNT bezorger of niet die al 3x is geweest?
    Bij mij (woon net buiten Den Haag) wordt een Wehkamp bestelling gebracht door een man van Selekt vracht.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    voor zover ik weet wordt alles door select vracht geleverd.. heb je neit per ongeluk op afhalen geklikt? dat je het bij een dhl servicepoint moet afhalen? (dan gaat het via dhl en staat er wel afgeleverd als het bij het afhaal punt is gebracht.. )

7. luuus

luuus Niet meer actief

ja die was van tnt indd selekt vracht ken ik helemaal niet? ik ga het nog is nakijken heb echt op bezorgen geklikt maar je weet nooit hoop het zoo...

8. luuus

luuus Niet meer actief

nee het zou echt bezorgd worden... bedankt voor het meedenken, maar niemand verder die dit ook gehad heeft?

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bij mij kwam het een dag later.

Maar idd, niet betalen voor dingen die je niet hebt gehad!

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

IK heb het ook gehad bij whekamp ,maar toen was het een dag later. Had specifiek gevraag om het op do-avond tussen 18 en 21 te laten bezorgen (betaal je ook voor) en selektvracht kwam vrijdag om 15 uur. Ben niet zo gek op die selektvracht.

Hopelijk krijg je het snel en anders idd niet betalen.

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    selektvracht kan soms echt knudde zijn.. had ik in tilburg ook.. bah!
    in zeeland is het gelukkig stukken beter (iig wel van het depot waar ik van geleverd krijg)

Deel Deze Pagina