Wehkamp korting... Grrr!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tutu, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zo, na even twijfelen maak ik toch een topic aan want ik heb op het moment niemand in de buurt om tegenaan te klagen, behalve de tegelzetter met zijn bilnaad maar daar voel ik weinig voor.

Ik had in zo'n zwangerbox een folder van pampers met een persoonlijke kortingscode van 10 euro, als ik een baby maandpakket met doekjes, opbergdoos met doekjes en iets van 4 midpakken pampers koop bij Wehkamp. Dus ik ging even op de site spieken en zag dat de originele prijs nu €59,- euro is.

Negenenvijftig euro min tien euro is negenenveertig euro MAAR ze hebben nu ook een actie t/m maandag, dat je tien euro korting krijgt met de code LENTE (tip tussendoor voor jullie). Dus die vulde ik ook nog in en jawel, totaalbedrag €39,- euro. Enig!

- Sluit mijn browser zich af na een tussendoorse update -

Dus ik opnieuw beginnen met die ellenlange kortingscode van de Pampersfolder en daarna weer de LENTE code. "U heeft al gebruik gemaakt van deze korting dus deze is niet geldig" krijg ik de melding. Kak! Ik uitloggen en weer inloggen, op mijn mobiel proberen etc. maar nee, hoor.

Ik de klantenservice gemaild en hele verhaal uitgelegd, moest ik het nogmaals proberen en anders zouden zij die korting er wel afhalen. Ik daarna weer gemaild dat het echt niet lukt, krijg ik vandaag bericht terug:

"U heeft geen bestelnummer genoemd, waardoor wij de bestelling niet voor u konden plaatsen. Als u het product besteld, halen wij handmatig €10,- van de rekening af.

MAAR IK KON €20,- KORTING KRIJGEN!!! :x

Weer gemaild, met de uitleg dat ik anders twintig euro korting zou hebben gekregen en dat ik het niet doe voor tien euro korting en dat ik er onderhand klaar mee ben. Net nog een keer geprobeerd maar ook vandaag lukt het me niet en zegt 'ie dat ik de LENTE kortingscode al heb gebruikt ;)

Nu kijken of ze nog iets terug mailen, maar ik ben gewoon even gefrustreerd. Verrekte hormonen :)

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hahahahahahaha ooooh sorry ik lach je echt niet uit, maar je schrijft het hilarisch :D Vooral die tegelzetter met zn decollete.. Ik zie het voor me, ik kom niet meer bij :D:D
    Maarre, ja, dat is inderdaad héél irritant. Gelijk zo'n afknapper.. Hoop dat ze het geregeld krijgen! :)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Komt goed, die korting komt nl automatisch in je rekening overzicht.
    Als je na je bestelling je saldo bekijkt zal je zien dat die 10 euro van LENTE verwerkt is

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En misschien een ander adres dus een heel nieuw account?

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Tja, het ziet er nu eenmaal erg naar uit :D Maar ik ben benieuwd of ik nog een reactie krijg.

Zou het echt?! Ik durf niet :) Waarom zeggen ze dat dan niet gewoon tegen mij, dadelijk eet ik mezelf nog op van ellende ;)

Dat had ik geprobeerd maar ze blijven mij koppelen zelfs met het email adres van mijn vriend. Waarschijnlijk door het woonadres :p

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Kijk eens in je saldo overzicht? Misschien staat hij er al in. Ik heb nl een keer hetzelfde gehad, ook helemaal pissig haha

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Adres van je moeder of buurvrouw of vriendin?

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ga ik doen nu! Bedankt voor de tip!

Kan ook nog inderdaad! Wat je al niet moet verzinnen om je baby te kunnen laten poepen :D :p

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hmm, bij mijn saldo overzicht staat niets relevants... Ik wacht nog even af of ze me terug mailen hierover en anders ga ik het wel bij mijn moeder laten bezorgen ofzo ;)

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja heb ik ook gehad laatst... erg vervelend

11. Fje

Fje Nieuw lid

14 jul 2008
    4
    0
    1
    En anders je luiers bestellen bij bol. Daar zijn ze nu € 34,99 voor een maandverpakking!

12. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Hier een heel ander wehkamp probleem hij pakt bij mij de lihl bon niet...
    Doe ik wat fout? Welke code moet ik invoeren! :(

13. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Ohnee nu doet mijn LENTE code het ook niet meer :(

14. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Kijk bij je bestelhistorie en die €10 van de LENTE korting staat er gewoon bij hoor ;)

Heb vaak zat precies hetzelfde gehad, die €10 staat dan gewoon in je overzicht...

15. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Precies! Bij mij staat dan bij bestelhistorie €10 waardebon

16. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als het er "gewoon" bij stond dan had ik dit topic niet geopend ;)

Ik zie in mijn bestelhistorie dus alleen de bestellingen staan die ik vorig jaar heb gedaan, dat is ook logisch aangezien ik de bestelling van dat maandpakket niet voltooid heb omdat de verrekening er niet meer werd toegepast..

Maar als ik het goed begrijp, zou ik nu, als ik de bestelling voltooi de korting alsnog krijgen dan? Waarom zie ik dan de originele prijs nog staan voor ik op de laatste stap "betalen" klik?

Mja, misschien moet ik het maar gewoon proberen en als het fout gaat weer annuleren ;)

17. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Grr, jij ook al? Wat heb je gedaan en is het inmiddels opgelost? :p

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36

Dat is inmiddels veranderd. Tenminste bij mijn account wel en het staat nu ook duidelijk bij het bestelproces erbij dat de verzilvering niet verwerkt wordt als je de kassa verlaat of de order niet vastlegt.

19. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Klopt bij mij is dit ook.

20. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb dat ook eens gehad, toen toch besteld en aangekruist dat ik met acceptgiro wilde betalen, toen was het er wel af!

Deel Deze Pagina