Zo, na even twijfelen maak ik toch een topic aan want ik heb op het moment niemand in de buurt om tegenaan te klagen, behalve de tegelzetter met zijn bilnaad maar daar voel ik weinig voor. Ik had in zo'n zwangerbox een folder van pampers met een persoonlijke kortingscode van 10 euro, als ik een baby maandpakket met doekjes, opbergdoos met doekjes en iets van 4 midpakken pampers koop bij Wehkamp. Dus ik ging even op de site spieken en zag dat de originele prijs nu 59,- euro is. Negenenvijftig euro min tien euro is negenenveertig euro MAAR ze hebben nu ook een actie t/m maandag, dat je tien euro korting krijgt met de code LENTE (tip tussendoor voor jullie). Dus die vulde ik ook nog in en jawel, totaalbedrag 39,- euro. Enig! - Sluit mijn browser zich af na een tussendoorse update - Dus ik opnieuw beginnen met die ellenlange kortingscode van de Pampersfolder en daarna weer de LENTE code. "U heeft al gebruik gemaakt van deze korting dus deze is niet geldig" krijg ik de melding. Kak! Ik uitloggen en weer inloggen, op mijn mobiel proberen etc. maar nee, hoor. Ik de klantenservice gemaild en hele verhaal uitgelegd, moest ik het nogmaals proberen en anders zouden zij die korting er wel afhalen. Ik daarna weer gemaild dat het echt niet lukt, krijg ik vandaag bericht terug: "U heeft geen bestelnummer genoemd, waardoor wij de bestelling niet voor u konden plaatsen. Als u het product besteld, halen wij handmatig 10,- van de rekening af. MAAR IK KON 20,- KORTING KRIJGEN!!! :x Weer gemaild, met de uitleg dat ik anders twintig euro korting zou hebben gekregen en dat ik het niet doe voor tien euro korting en dat ik er onderhand klaar mee ben. Net nog een keer geprobeerd maar ook vandaag lukt het me niet en zegt 'ie dat ik de LENTE kortingscode al heb gebruikt Nu kijken of ze nog iets terug mailen, maar ik ben gewoon even gefrustreerd. Verrekte hormonen
Hahahahahahaha ooooh sorry ik lach je echt niet uit, maar je schrijft het hilarisch Vooral die tegelzetter met zn decollete.. Ik zie het voor me, ik kom niet meer bij Maarre, ja, dat is inderdaad héél irritant. Gelijk zo'n afknapper.. Hoop dat ze het geregeld krijgen!
Komt goed, die korting komt nl automatisch in je rekening overzicht. Als je na je bestelling je saldo bekijkt zal je zien dat die 10 euro van LENTE verwerkt is
Tja, het ziet er nu eenmaal erg naar uit Maar ik ben benieuwd of ik nog een reactie krijg. Zou het echt?! Ik durf niet Waarom zeggen ze dat dan niet gewoon tegen mij, dadelijk eet ik mezelf nog op van ellende Dat had ik geprobeerd maar ze blijven mij koppelen zelfs met het email adres van mijn vriend. Waarschijnlijk door het woonadres
Kijk eens in je saldo overzicht? Misschien staat hij er al in. Ik heb nl een keer hetzelfde gehad, ook helemaal pissig haha
Ga ik doen nu! Bedankt voor de tip! Kan ook nog inderdaad! Wat je al niet moet verzinnen om je baby te kunnen laten poepen
Hmm, bij mijn saldo overzicht staat niets relevants... Ik wacht nog even af of ze me terug mailen hierover en anders ga ik het wel bij mijn moeder laten bezorgen ofzo
Hier een heel ander wehkamp probleem hij pakt bij mij de lihl bon niet... Doe ik wat fout? Welke code moet ik invoeren!
Kijk bij je bestelhistorie en die 10 van de LENTE korting staat er gewoon bij hoor Heb vaak zat precies hetzelfde gehad, die 10 staat dan gewoon in je overzicht...
Als het er "gewoon" bij stond dan had ik dit topic niet geopend Ik zie in mijn bestelhistorie dus alleen de bestellingen staan die ik vorig jaar heb gedaan, dat is ook logisch aangezien ik de bestelling van dat maandpakket niet voltooid heb omdat de verrekening er niet meer werd toegepast.. Maar als ik het goed begrijp, zou ik nu, als ik de bestelling voltooi de korting alsnog krijgen dan? Waarom zie ik dan de originele prijs nog staan voor ik op de laatste stap "betalen" klik? Mja, misschien moet ik het maar gewoon proberen en als het fout gaat weer annuleren
Dat is inmiddels veranderd. Tenminste bij mijn account wel en het staat nu ook duidelijk bij het bestelproces erbij dat de verzilvering niet verwerkt wordt als je de kassa verlaat of de order niet vastlegt.
Ik heb dat ook eens gehad, toen toch besteld en aangekruist dat ik met acceptgiro wilde betalen, toen was het er wel af!