Wat een rotweek moet ff me hart luchten

Discussion in 'De lounge' started by ladygaga, Mar 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Wat een week zeg me knul is al meer dan 3 dagen ziek eerst dacht ik waterpokken maar nog geen pok te bekennen.
    Hele hoge koorts zakt gewoon niet normaal is hij druk maar nu kan hij niet eens naar de wc lopen.
    Drinken en eten gaat niet dan spugen.
    Morgen maar weer de dokter bellen.

Ik ben nu gewoon een bezorgde mama en de meeste mensen snappen dan dat je niet lekker rond loopt op werk en dat je gewoon snel naar huis wilt.

Deze week erge naai streek van me collega ze maakt heel veel fouten ik moest het opknappen terwel mevrouw lekker zwart aan het werken is.
    Gisteren dus al over werk en vandaag dus weer maar nu dus tot tien over 9 omg ik kon mijn kindjes niet in bed leggen ik moest zelfs nog eten.

En wat zegt me baas je gaat over werken en het moet af maar betalen ho maar dus liefst werk ik niet over en maar zeiken niks is goed genoeg zeiken over een streepje ik zie het niet hoor maar prima.
    Ik werk in de schoonmaak maar ze verwachten te veel in te weinig tijd als ik het echt goed wil doen moet ik elke dag overwerken dit gaat niet mijn gezin gaat voor en zeker nu met een dood ziek kind.

Naar ander werk zoeken lukt bijna niet word tegenwoordig nergens aan genomen en thuis zitten gaat ook niet geen recht op uitkering of bijstand dus ik moet werken.

Ik ga dit zo niet lang meer trekken of ik raak over werkt ik heb net pfeiffer achter de rug en ben erg moe nog van nog nooit ziek gemeld en nu gaat het deze week iets minder omdat ik bezorgd ben en word ik genaait.

Zo moest er ff uit en lucht op

2. Soit

Soit Niet meer actief

Idd geen relaxte week, hopelijk is je kleine snel weer beter en loopt alles snel weer op rolletjes. Sterkte vandaag ook op je werk!

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Beterschap met je kleine!.

Share This Page