Net een FB aanbieding van Wehkamp geclaimd, 10 euro korting bij een bestelwaarde van minimaal 25 euro. https://www.facebook.com/wehkampnl Toch mooi een groot pak simply dry en een los pak simply dry (maat 5 in totaal 106 luiers) kunnen bestellen voor 17 euro nog wat en nog gratis verzenden ook. Ik zou zeggen pak die aanbieding
Kijk wel even of de maandbox wel echt voordeliger is. Bij mij bleek simpley dry het goedkoopst (16 cent, babydry in maandbox 19 cent) De jumbo pack simply day is 17,29 en om aan het minimale bedrag te komen heb ik er een gewoon pak bij gedaan. Dat kleine pak kost je dan maar 19 cent.
Een van de boxen is in de aanbieding van 50 naar 37,50! Ook nog korting is dus voor de helft bijna!!! Goed kijken en zoeken... De simply dry is goedkoper, maar sowieso goedkoper als normale prijs. Weet je de reden ook? Ik vind ze zooo slecht/dun... De verhoudingsprijs vergeleken met het normale bedrag is de maandbox!
hier ook we waren niet thuis maar de buuf heeft het aangenomen zonetgelijk opgehaald heerlijk 4 pakken voor minder als 24 kreeg er ook vaste klanten korting op
Bedankt voor de tip. Ik heb ook meteen een maandbox besteld van 37,50. Kost me nu dus nog maar 27,50. Weer een fijn koopje en we hebben ze toch nodig.