Mijn man heeft ook nog een account dus net nog een keer een jumbopack en een los pak simply dry besteld. Kan ik iig de komende maanden vooruit
hier ook achteraf betalen en zelfde adres. Alleen naam van partner (andere achternaam dat wel) Of via buren, vriendinnen, ouders? Iedereen kan voor je bestellen!
Heb via mijn moeder ook nog een doos besteld. 16ct voor maatje 4 is echt heel netjes in deze tijd Bedankt voor de tip, nogmaals!
Bij de actievoorwaarden staat: maximaal 1 code per wehkamp.nl klant. Mensen die ook code via facebook account van partner hebben: hebben jullie bij wehkamp een een apart account voor jullie partner aangemaakt?
Ja dat moet ook anders zegt ie bij het inwisselen dat je al gebruik gemaakt hebt van de kortingsactie. Wij hebben trouwens al jaren 2 accounts dus niet apart aan hoeven maken.
heeft iemand misschien nog een code over die niet gebruikt is? dan zou je mij er superblij mee maken.
Heeft er iemand nog een code? Hij is namelijk in te leveren tot 21-02. Mijn man had er een geclaimd maar de mail weggegooid, nu is hij onvindbaar..
Hoi dames, Hoe kom je aan de code dan, heb begrepen dat de actie tot 21 februari duurt of is er iemand die een code heeft ? groetjes