Wie heeft er toevallig zegeltjes van de Coop liggen voor het Lief servies en doet er niks mee? je kan mij er heeeeeeel blij mee maken!
worden die nog steeds uitgegeven? Want ik haal regelmatig boodschappen bij de coop (praktisch naast mn huis haha) en wil ze dan wel voor je aannemen en doorsturen?
Ik heb vandaag eens uitgerekend hoeveel je moet besteden als je een zes persoons servies wilt hebben: 6 grote borden 6 kleine borden = 6 kaarten 6 kommetjes = 3 kaarten 6 bekers = 3 kaarten 6 kop en schotels = 3 kaarten totaal 15 kaarten van 25 zegeltjes die je krijgt bij iedere 5 euro aan boodschappen. 15 x 25 x 5 = 1875 euro. Daarnaast dan natuurlijk nog de aanschaf van het servies. En ze hebben nergens extra zegeltjes bij .
Wij willen alleen graag de mokken dus dat scheelt haha, maar ik was ook al eens aan het kijken van tjonge maar mijn zoontje wil graag voor ons allemaal een mok, mama dan mag jij de roze kopen en papa en ik de blauwe, dus wij sparen zelf maar dapper
ja hier wel. als je ze kwijt wil hoor ik het wel. zou er erg blij mee zijn iniedergeval! wij gaan ook niet voor t hele servies, das gekkenwerk!
Haha, zo klinkt het inderdaad wel heel erg!! Jammer he, dat je zoveel uit moet geven. Meestal red ik het gewoon niet, ik ben te zuunig denk ik .
Dan houd je dus genoeg geld over om extra onderdelen te kopen : lief! servies online kopen? | lief! lifestyle Moet ik wel zeggen dat ik daar ook al te zuunig voor ben .
Heb hier geloof ik ook nog wel een paar zegels liggen, daarbij kom ik er regelmatig dus stuur me maar een pb met je adres
Als iemand toevallig nog zegeltjes over heeft, ik ben ook aan het sparen ! Erg leuk servies voor mijn uitzet. Alleen wel jammer dat je zoveel moet uitgeven voor je voldoende zegeltjes hebt.