Goedemorgen, Wij hebben op ons staatslot 60 euro gewonnen. Deze heeft mijn man gekocht bij de kruidvat. Het is een soort van kassabon van de staatsloterij met een scan code. Nu ben ik bij de jumbo en plus geweest en die kenden zo een bon niet. De scan lukt niet omdat deze alleen de normale loten scant. Bij de kruidvat betalen ze niet uit omdat ze geen terminal hebben. Vandaar ook de rare bon. En nu? Aangetekend opsturen naar de koerier? Maar dat is toch raar. Als je dan 10 euro zou winnen ben je dat alleen al kwijt aan de kosten van het opsturen.
Ik vond deze link via Google, ouder artikel van 2021 https://radar.avrotros.nl/amp/klachten-over-staatslot-kruidvat-waar-kun-je-wel-je-lot-verzilveren/ Wellicht heb je daar iets aan. Zoals ik het lees zou je het toch bij andere inleverpunten kunnen innen.
Zit er een barcode/qr code op? Dan kun je het in ieder geval bij de Albert Heijn inleveren. Bij jumbo en plus ook hoor. Als ze die hadden gescand hadden ze vanzelf gezien dat het gewoon een lot is. Misschien even om de leidinggevende vragen?