wehkamp verzendkosten

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Apr 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind het wel meevallen, wel eens gezien hoeveel mensen er bij hun werken in de magazijnen, echt bizar. Dus ik kan me voorstellen dat het wat kost :)

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik vind t ook niet zo bijzonder hoor, die 5.95. Als ik de stad in ga, ben ik dat ook kwijt aan parkeerkosten :)
    En als ik afspreek voor 's avonds bezorgen, komen ze ook 's avonds, nooit problemen mee gehad. Ik bestel zeer regelmatig bij Wehkamp, heb een hekel aan (kleding)winkelen namelijk :)

3. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,817
    691
    113
    Female
    ik heb vanochtend nog wat besteld bij wehkamp ma mij intresseren die kosten niet want heel vaak zie ik daar leuke dingen en in de winkel zie ik ze dan niet liggen! en ik ben ookal de reiskosten na station kwijt dus komt voor mij jopzelf neer. en die extra kosten voor acceptgiro betalen is neit meer. ivm de verzendkosten.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,424
    448
    83
    Limburg
    Hier laatst ook iets via wehkamp besteld en zag idd ook dat als je thuis wou laten sutren je extra moet betalen en als het dan in de avond is nog een ebetje extrra. Hier dus ook op zo'n punt laten bezorgen, moet wel zeggen het is hier op 5 min loopafstand maar idd vind ik het wel overdreven.
    Het is dat ik het nodig had en ik dat niet ergens anders kon bestellen.

5. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Vind het zelf ook niet heel gek hoor, als je zelf iets verstuurd is het ook al 6,75 en dan nog niet eens verpakkingskosten erbij.
    Heb zelf natuulijk ook liever geen verzendkosten, maar ja met al die internet shops zal het voor de wehkamp er ook niet makkelijker op zijn geworden. Het geld moet toch ergens weg gehaald worden.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

een bedrijf als wehkamp verdiend de verzendkosten echt wel terug hoor! ik vind het punt dat je al zoveel moet betalen al erg maar nu opeens ook extra moeten betalen voor het thuisbezorgen gaat er bij mij niet in. Dat zit gewoon bij de verzendkosten in lijkt me

wij hoeven hier gelukkig niet zoveel parkeerkosten te betalen. Dan kan ik het me voorstellen dat je het mee vind vallen.

Ik heb bol.com een mail gestuurd om ze te complimenteren met hun goede service. raar dat bij hen wel zulke lage verzendkosten kunnen zijn terwijl daar ook ik weet niet hoeveel mensen werken.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

dan zal bol.com het wel ergens anders vandaan halen he.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja blijkbaar! misschien kunnen we bol.com en wehkamp tips uit laten wisselen haha

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja hahahah :D

Share This Page