Wie weet er een goed hondekleed ?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij zijn opzoek naar een geschikt hondenkleed voor onze Beagle, die in zijn bench kan!
    Hij heeft al 1 kleed en een kussen gehad die hij binnen no time gemold heeft! Die liggen er nu nog steeds in maar het zijn zulke viezen dingen en de haren blijven er gewoon opzitten (je kan stofzuigen wat je wil maar ze gaan er niet vanaf )

Nu zijn we opzoek naar iets anders wat aan de volgende eisen moet voldoen:

- Bijna niet kapot te krijgen
    - Hygienisch
    - Goed schoon te maken
    - Het liefst dat er geen haren op blijven zitten of dat je het dus er goed af krijgt...

Iemand tips ??

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

mijn hond ligt op een dekbed.. (geen dons dan he ;) ).. elke dag even uitkloppen en 1x p/w in de wasmachine!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit blijkt ideaal te zijn,maar helaas ook prijzig
    Shop for Doggielounge Large | Fatboy

Wij hebben er zelf één gemaakt. Hadden een hoofdend van ons boxspring. Het houtwerk eruit gehaald, en toen weer dichtgenaaid in de vorm van zijn mand. Kan in de wasmachine en hij is weer schoon.

4. Megamindy

Megamindy Lid

22 jun 2009
    74
    0
    0
    wij hebben deze week zon nep Fatboy gekocht bij de Formido waren in de aanbieding voor 25 euro!! zijn erg fijn en niet kapot te krijgen, hoes kan in de wasmachine en nog geen haren ontdekt hier...

5. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
  7. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb een fatboy en ik vind het een vreselijk ding! Die hoes gaat er moeilijk af en die balletjes die erin zitten....:x

Via ing kan je hem met rentepunten bestellen, dat scheelt volgens mij wel.

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
  9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier hebben de honden een mat en een mand.. De mat is van jeans en de andere kant van nylon.. Eenvoudig te wassen (90) graden en geen last van haren.. Bij de petsplace gekocht..

10. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Onze hond heeft een oude dekbedden van ons, kunnen zo in de was en ook droger als het nodig is.

11. Storm

Storm Niet meer actief

Ik wil niet heel vervelend zijn hoor, maar als je hond de kussens sloopt, zou ik niet een dure aanschaffen. Ook niet als men zegt dat die dingen niet kapot te krijgen zijn. Wij hadden ook een zeer robuuste
    vuil-en-waterafstotend-weet-ik-het-wat-voor-dure-stof-kussen. Binnen twee dagen had onze viervoeter in de hoek een zwakke plek gecreëerd en binnen een week hadden we alleen nog maar een vodje in de bench liggen.
    Hij is inmiddels zijn wilde sloopharen een beetje verloren. Heeft nu in de mand een simpele deken liggen en die blijft wonder boven wonder heel.

Deel Deze Pagina