Ik koop altijd met een acceptgiro, nog steeds, deze week nog. Misschien heeft het met kredietwaardigheid te maken?
Ik had laatst dat ik bikini's bestelde en er zat er geen 1 goed. Dus ik had alles weer teruggestuurd en de verzendkosten overgemaakt, maar die kreeg ik na een paar dagen weer teruggestord. Hoeft blijkbaar ook neit.
Ik heb inmiddels besteld en kon gewoon met acceptgiro betalen. Als ik alles terugstuur betaal ik geen verzendkosten. Hou ik iets betaal ik ze wel.
Ik heb even een wehkamp vraagje: we hadden een jas besteld voor mijn man. En kennelijk kon het nu wel met acceptgiro. Eerder kon dat nooit. Maar nu was de jas niet naar wens (de maat was niet goed) en daarom gaat ie weer retour. Maar wat moet ik nu betalen dan? Alleen de verzendkosten of het volledige bedrag dat je dat later van de wehkamp terug krijgt? Dat is me niet helemaal duidelijk...
Zover ik weet hoef je niets te betalen, heb nog nooit verzendkosten hoeven te betalen voor een pakket wat ik besteld had en uiteindelijk weer retour had gezonden..