Dag dames. voor wie het hard nodig heeft. ik heb hier in de schuur een nieuw babybedje staan. gewoon simpel lichtbruin hout. er moet alleen een matrasje bijgekocht worden. Ik was heel blij met alle spullen die ik destijds heb gekregen. heb alleen niks aan twee bedjes dus wil er graag iemand blij maken die het nodig heeft. Wie wil kan hem gratis op komen halen. __________________
Hi! Mag ik vragen waar (of in welke richting) je woont? Mijn nichtje is zwanger, maar nog niet eens geld voor eten... Wil haar graag helpen, maar omdat wij weer een tp hebben deze maand en natuurlijk hopen dat dot lukt, durf ik onze spulletjes niet uit te lenen. Liefs
Ga mijn nichtje meteen ff mailen om te kijken of ze er niet inmiddels een heeft.. Zou een beetje lullig zijn voor iemand anders die het goed gebruiken kan. Mocht er iemand anders voor komen die het meteen wil/kan halen, moet je maar kijken. Het gaat mij erom dat iemand er mee gered is! En als je het bedje aan iemand anders geeft, ga ik eventueel later wel met haar op jacht. Liefs!