wehkamp

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Goh, je belt een tijdje niet naar wehkamp en je moet gelijk een 0900 nummer bellen...jammer van de wehkamp. haha

Ontopic: jammer dat je de trui nog niet gehad hebt! Ik had deze week ook een beetje ruzie want ik krijg mijn pakket (van een ander bedrijf) ook steeds niet , maar dat kwam door het weer. Denk dat het voor jouw pakket ook geldt helaas. Hopelijk komt het morgen!

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik bestel regelmatig wat bij de wehkamp en heb bijna nooit problemen gehad. eigelijk altijd de volgende dag en een enkele keer de dag erna in huis.
    grotere ingen zijn vaak wat later.
    Komt hier met select vracht, en steeds de zelfde persoon en retouren kan je via een dhl depot doen, maar je kan het ook gratis laten halen.
    Ik had toevallig wat kleding wat terug moest:)
    Hopelijk is die er en anders is die er vast morgen.
    Voor in de avond bezorgen kost trouwens 2 euro extra en overdag 1 euro.

3. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik heb eens gehad dat ik een dag thuis ben gebleven en ze ook niet zijn gekomen. 's avonds was echter op wehkamp.nl bij "mijn bestellingen" de status veranderd. Iets over dat het niet gelukt was te bezorgen, maar dat ze de volgende werkdag nogmaals gingen proberen te leveren.

4. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Toen ik een aantal jaar geleden voor het eerst wat bestelde bij Wehkamp zou het ook de volgende dag bezorgd worden, maar later (weet niet meer precies wanneer) kreeg ik bericht dat ik als 'nieuwe klant' eerst gecheckt moest worden ofzo. 't Is even geleden, dus hoe het precies zat weet ik niet meer, maar als nieuwe klant kon ik m'n spullen niet direct de volgende dag al krijgen. Geen idee of dat nu nog zo is hoor, maar dit weet ik nog van toen.

5. Writer

Writer Niet meer actief

ohja klopt minke , als nieuwe klant moeten ze eerst gegeven chekken en soms moet je ook betalen van te voren ,
    want ik was een keer mij gegeven kwijt ,heb nieuwe gemaakt , toen duurde ook langer en moest ik van te voren betalen

dat zou het zijn denk ik , want vind wehkamp een van de beste servies:)
    heb je al pakje gehad?

6. ik heb ook nog nooit geen problemen gehad!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

bedankt voor al jullie reacties :) Had vanmorgen al gereageerd hier op jullie ,maar mijn lap tekst is weg na de storing :D

Mijn pakketje is inmiddels binnen ,er bleek een storing bij selektvracht te zijn en ik kreeg het vanmiddag om 14 uur.

Deel Deze Pagina