waar zwemkleding te koop

Discussion in 'De lounge' started by augurkjes, Jan 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

okee, weer een topic van mij:)

maar wie weet in welke winkel er nu al/nog zwemmode te koop is voor grote maten? en kinderen?

heb nu wat op internet besteld zat niks bij. Bij de otto kan het lang duren voor het binnen komt dus dat ga ik annuleren :D
    en nu hoop ik dat iemand weet waar het gewoon te koop is, dus dat ik ook rustig even kan passen :d

bedankt alvast

2. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Vaak hebben ze nog wel zwempakken bij winkels zoals Perry Sport. Het aanbod zal alleen wel heel erg gelimiteerd zijn vrees ik.

3. bij recreatiepark Marveld in groenlo:D

ieder zondag de badkleding voor de helft van de prijs en keus genoeg.

Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat de badkleding weer in de winkels verschijnt.
    En anders inderdaad bij de sportwinkels

4. augurkjes

groenlo ligt helaas niet in de buurt ;)

en sport winkels al in diverse geweest :( maar nergens grote maten meer.

bedankt in ieder geval
    en helaas duurt het te lang voordat de nieuwe collectie er is ;)

nog meer tips?

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

bij de hema zag ik vd week kinderzwemkleding.
    hangen naast de sjaals :)

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Bij van die kampeer-winkels? Hier in de buurt zit "De Wit" daar hebben ze het hele jaar door een vrij ruime collectie, dacht ik.

Succes in elk geval!

7. hebben jullie ook sportsworld in de buurt zitten volgens mij heb je daar het hele jaar door badkleding, alleen weet ik niet of ze daar ook grote maten hebben

of eventueel wehkamp...
    levertijd 24 uur mits op voorraad

8. augurkjes

**net bericht getypt is die weg*** nog een keer:

bedankt weer...
    wehkamp had ik wat besteld maar paste helaas niet. (lang leve de moeilijke grote maat ) En vind het zonde om voor 2 andere dingen bijvoorbeeld weer de 5 euro verzend kosten te betalen.

Sportsworld kan ik niet, hier ook helaas niet in de buurt...

Hema ben ik geweest hadden ze nog niks, maar ga morgen even naar een andere hema dan!

En kampeerwinkel? ga ik ook morgen even proberen dan :D hopelijk hebben ze daar wat.

Bedankt weer allemaal

9. als je iets besteld en je stuurt het terug hoef je geen bezorgkosten te betalen hoor

Dus als je 3 keer iets besteld en er is uiteindelijk iets bij wat je leuk vind betaal je maar 1 keer bezorgkosten

10. augurkjes

dus als ik nu me bestelling terug stuur, en ik een andere bestelling doet. Met andere dingen dan betaal ik niet nog meer verzendkosten? En hoe moet ik dat doen :)

11. o dat moet ik even bekijken hoe dat moet haha
    meestal hou ik bijna alles wel

ik ga even voor je kijken

12. je moet gewoon de hele bestelling terugdoen, dan betaal je geen verzendkosten,

en dan gewoon een nieuwe bestelling plaatsen

13. Verzendkosten

Retourneer je de gehele bestelling, dan brengt wehkamp.nl geen verzendkosten in rekening. Als je bij je retour een nieuwe bestelling plaatst, brengt wehkamp.nl wel verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen. Dit geldt ook voor nieuwe bestellingen van hetzelfde artikel in een andere maat of kleur. Kijk in de Bezorgservice Menukaart voor een overzicht van de verzendkosten. Let op! Deze bedragen zijn richtlijnen. Onder 'Mijn administratie' kun je de definitieve verzendkosten bekijken.

14. augurkjes

okee.

De bestelling van nu gaat terug. de vernzendkosten zijn daarvoor betaald.

maar als ik het zo lees dan moet ik wel als ik een nieuwe bestelling doet weer de verzendkosten betalen. Of ben ik nou gek ?

bedankt in ieder geval :)

15. augurkjes

oh maar ik hou wel wat van de bestelling :$ nu lees ik het...

bedankt !

16. o als je iets houdt moet je voor een nieuwe bestelling wel weer de bezorgkosten betalen...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Bij de hema hangt nog volop

18. mieppie1

mieppie1 Actief lid

Nov 9, 2009
    159
    0
    0
    roermond
  19. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Je zou eens kunnen kijken bij de livera, die heeft meestal ook wel wat hangen. Weet alleen niet of ze ook grote maten hebben.

Share This Page