He meiden, Bij onze hema zijn de jumpsuits in de maat 86-92 uitverkocht (en alle hema's in de omgeving). Wie gaat er nog naar een hema van de week en wil voor mij even kijken? Verzendkosten zijn uiteraard voor mij. Ik vind ze zo onwijs leuk (vooral die met de bloemetjes, maar de ander is ook leuk). xx
Ik wil morgen wel even voor je kijken... de hema is mijn buurman maar dan moet ik wel zeker weten dat je hem inmiddels niet al via een hebt...? euhmmm... hoe gaan we dat oplossen? hihi
Ik wil ook wel voor je kijken hoor, maar zag op de site dat ze die roze nog online verkopen. Is dat misschien een optie? dan kan je het laten versturen naar de winkel en dat kost je niets extra!
kijk ik nu nog een keer is die uitverkocht heb je dus ook niets aan... maar wil wel voor je kijken hier bij de hema!
tja hoe gaan we dat oplossen haha. als het dubbel is....dan naar mij opsturen met bon (als ik geld heb gestort) en breng ik het terug. Is dat een optie? Bij heel veel hema's is het al uitverkocht dus de kans is denk ik klein haha. Als jullie zouden willen kijken dan heeeel graag!!
het is ook af n toe wel raar met die maten.... Heb net een polootje gekocht 110-116 (ze heeft 104) en van de jumpsuit moet ik 86-92, want die vallen heel ruim.
ja bij wibra waren ze hier ook uitverkocht toen. Dat ging bij ons heel snel. Inmiddels heb ik de roze te pakken, maar wil heel graag de bloemenjumpsuit, dus als iemand toevallig gaat dan graag!!!
Ja ik heb een paarse vd Wibra, maar mijn dochter vindt het vreselijk. Ze komt na een dag school thuis met die bandjes op d'r heupen en het t-shirt erover.
Heb voor je gekeken maar helaas hebben ze hier ook alleen nog de roze! (en had gelukkig al gelezen dat je die al te pakken hebt!!) Hoop dat iemand die gebloemde nog voor je vind!