weide doos...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zina, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Dan had ik dat idd niet goed begrepen! Maar schaam je niet hoor meid, of tenminste, laat dat maar snel varen! Je gaat dat niet volhouden namelijk, je zult straks zoveel intieme dingen 'moeten' delen; het lukt je straks niet meer goed om je te scheren daaronder, ik moest een puistje door mijn man laten uitknijpen (op m'n lies, kon er echt niet bij!), je borsten gaan misschien wel lekken....
    Je gaat het niet volhouden om je daarvoor te schamen of om dat verborgen te willen houden.
    Leg je erbij meer dat seks anders voelt, het hoort erbij. Je kunt wel proberen om die spieren wat meer te spannen, zowel tijdens als los van de seks.

2. Zina

Zina Niet meer actief

ow elif, lieverd, daar hoeven jullie je echt niet voor te schamen hoor! Je moet het alleen doen als het goed voelt. Mijn ouders hebben het daarom ook niet gedaan tijdens de zwangerschap.

En wat vervelend dat er ook zoveel dames zijn die het juist omgekeerd hebben! Dat lijkt me ook irritant!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik vind het dan altijd zielig voor manlief, maar die zegt gewoon ik kan het ook niet.
    En het is ook niet echt leuk als je telkens zit van , mmmmm pas op.
    Oooh dat doet pijn hahahah.

4. Zina

Zina Niet meer actief

ow poppedopje, ik krijg er een rood hoofd van! Wat lijkt me dat genant als ik aan me vriend dat zou moeten vragen! Ik vond spugen al erg! Maar je hebt wel gelijk. Als ik hier een gemiddeld bevallingsverhaal lees, dan heb ik nog genoeg redenen om me op echt schamen voor te bereiden.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ach ja lieverd we houden het toch niet tegen helaas.

6. Zina

Zina Niet meer actief

gelukkig wil je man zelf ook niet elif, dan komt het gelukkig van 2 kanten.

7. Zina

Zina Niet meer actief

haha, ja dat is waar, en we kunnen hem straks moeilijk terugdrukken omdat we bang zijn om een drol ofzo tijdens de bevalling te verliezen he :D

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja dat is ook zo.
    Hij denkt maar steeds aan de kleine;)
    En nu dat hij zoveel beweegt vind hij het nog akeliger hahah.
    Laten we zo zeggen de zin is er maar de angst overwint ;)

9. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Oh ik vond het ook heel moeilijk hoor, maar op een bepaald moment moet je echt wel... En maak het gewoon bespreekbaar, ga je niet in je eentje ongemakkelijk zitten voelen! Jullie wilden samen deze zwangerschap, dan hoort het erbij dat er bij jou dingen veranderen!

En ik heb mijn man laten zweren dat ie bij de bevalling aan mijn hoofdeinde blijft :D

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihih dat laatste poppedopje.
    Dat hoeft mijn man niet eens te zweren, die zegt zelf al.
    Ik ga niet aan die kant kijken hoor!!!

11. Zina

Zina Niet meer actief

nou ja, zolang de zin er wel is zit het iig goed!

Rich vind me zwanger enorm aantrekkelijk, ik heb geen flauw idee waarom haha. Zal wel zijn omdat ie van volle dames houd, nou voller als zwanger wordt het niet natuurlijk haha :p dus hij is niet van me af te slaan, maar houd wel rekening met mij. Ik heb er allemaal wat minder zin in als normaal. Maar wel grappig, die kleine weet het precies waneer we 'het' gaan doen, want dan gaat ie helemaal bovenin zitten.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zina:D ongelooflijk hoe hij dat weet.

Wel goed dat Rich je erg aantrekkelijk vind, meestal word het bij de meesten zeggen ze minder.
    Maar erg goed dat hij rekening met je houd:)

13. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Een goeie tip, span je bekkenbodemspieren op tijdens het vrijen, zo lang mogelijk, is goed voor u, preventief voor de bevalling en bij ons mijn man geniet er ook nog van ;)

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Oww he bah vervelend voor je meid!! Ik ben hier ook best bang voor:)
    Inderdaad spieren aanspannen!:D

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Idem!

16. Zina

Zina Niet meer actief

ik ga jullie tips zeker uitproberen! Bedankt voor alle reacties!

17. Sijke

Sijke Bekend lid

Bekkenbodemspieren oefenen helpt, ook voor na de bevalling, maar het hoort er volgens mij gewoon bij. En wordt naderhand ook weer 'normaler'of minder.

Deel Deze Pagina