weigeren borst

Discussion in 'Voeding' started by Gina, Jan 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik ben ruim 3 maanden geleden bevallen van mijn kleine meid en al die tijd geef ik al borstvoeding. Sinds twee weken wil ze soms de borst niet. Dan schreeuwt ze het hele huis bij elkaar. Ze zuigt even aan de borst en begint dan weer te schreeuwen. Als ik haar dan een beetje voeding uit de fles geef en als toetje de borst dan is het goed.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ze heeft geen spruw.
    Groetjes, Gina ;)

2. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zou ze buikkrampjes kunnen hebben?

3. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Nee, ik heb niet het idee dat ze buikkrampjes heeft. Dat heeft ze toen ze een paar weekjes oud was wel gehad en toen trok ze echt met haar beentjes....dat doet ze nu niet.........

4. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn paktte helemaal niet zij deed ook eerst 2 slokken en daarna niks meer. ik kolf nu sinds 4 weken alle voedingen af en geef haar bv via de fles. dus ik kan je ook niet verder helpen al zou ik willen.
    sterkte en succes ermee!

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Het kan zijn dat je menstruatie er weer aankomt, sommige baby's kunnen dat merken en gaan protesteren.
    Het kan ook zijn dat je kindje net even meer moeite moet doen voordat de melk toeschiet, en vooral meisjes kunnen dan pittig reageren.

Spruw kun je herkennen aan wittige vlokjes in het mondje die je niet echt weg kan poetsen.

Neem anders via het CB eens contact op met een lactatiekundige, die kunnen je eventueel thuis helpen of tips geven, maar ze zijn ook een vraagbaak (houd er wel rekening mee dat je op je vingers getikt word ivm flesvoeding ;) )

Groet van Kiki

6. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Kunnen baby's het echt merken als je ongesteldheid er weer aan zit te komen? Dat wist ik helemaal niet.
    Bij het consultatiebureau hebben ze mij gezegd dat het niet zo erg is om een enkele keer flesvoeding te geven als ik niet genoeg moedermelk op voorraad heb in de vriezer. Als ik dan maar wel een voeding afkolf omdat anders mijn voeding terug zou kunnen lopen.
    Ik zal van de week eens contact opnemen met het CB.
    Bedankt voor je reactie.
    Groetjes, Gina

Share This Page