sinds een week krijgt mijn kleine man opvolgmelk. Het gekke nu is dat hij vaak de fles weigert. 's avonds wil hij de fles wel maar 's morgens en 's middags houdt hij zn lippen stijf op elkaar en schud met zn hoofd heen en weer en gaat huilen. Gisteren heeft hij in totaal iets van 270ml op. Hij wil ook geen water drinken ook niet met een smaakje... Ik probeer het tussendoor dan met een lepeltje te geven maar dan tuft hij het gewoon weer uit. Wie hebben dit nog meer meegemaakt? Edit moderator: topic verplaatst naar flesvoeding
Misschien combineren met de "oude" voeding en dan naar verloop van tijd de "oude" voeding steeds meer minderen?
Of een ander merk proberen. Die smaak is gewoon heel anders. Je kunt best nog even nr1 ernaast geven. Of mengen om langzaam over te stappen.
het kan ook zijn dat ie misschien tandjes krijgt? Mijn zoontje wilde toen ook de fles niet (rond de 6 maanden dus). Of 1 van die leuke sprongetjes? En anders zou ik weer even terugstappen op nr 1 kijken of hij die wel drinkt en als dat zo is, langzaam laten wennen aan nr 2 door te mengen.
Nou mijn zoontje heeft ook sinds een aantal dagen opvolgmelk en hij doet ook ineens lastig met zijn flessen. Maar de 1e dagen ging het wel maar nu al 2 dagen dat hij weer 60 cc laat staan en ook met zijn tong de fles wegdrukt. Heel vervelend ja! Maar misschien heeft het bij hem wel met tandjes te maken want hij had gister ook verhoging en meerdere poepluiers. Gelukkig heeft hij wel genoeg gedronken verder en zijn fruithap op maar ik herken het wel ja. Kan idd ook de 26 weken sprong zijn!