Ik ben van plan een dagje naar het strand te gaan met de baby. Maar wat is het handigst te doen met flesvoeding? Thermoskan heet water meenemen? En met flesjes omspoelen? ik heb er namelijk 2.
Ik nam een thermoskan met water mee en een poedertorentje of gewoon van die losse pakjes van 200ml van Nutrilon.
Idd gewoon water koken en in een thermosfles. En anders is er altijd wel een strandtent waar je ff de magnetron mag gebruiken.
En goed opletten met omspoelen. Laat dat aan de bar doen. Bij veel strandtentjes is het water wat uit het fonteintje bij de toiletten komt geen drinkwater. Die fout heb ik bijna een keer gemaakt...
Inderdaad een thermosfles met kokend water en een fles met koud water en dan met elkaar aanlengen. En dan het omspoelen doe ik dan ook met beetje warm en koud water en schudden.
ik kocht ze altijd gewoon bij Etos/Kruidvat. Maar mijn zoontje is nu al 2 hoor! Misschien worden ze niet meer verkocht Zou wel jammer zijn want was echt ideaal vond ik!
Thermosfles met heet water en een fles met koud water. Flesje na gebruik omspoelen met KOUD water. Dan slaat de melk nietaan in het flesje. Of de kant en klaar pakjes van nutrilon. Verkopen ze oa bij de jumbo.
Ik kan nergens kant en klare flesjes/pakjes vinden voor 0-6 mnd Jammer!! Want vind t erg makkelijk voor nood thuis en in mn tas
Kun je niet de benodigde hoeveelheid schepjes vast in je fles doen met een kleine hoeveelheid water. Die in je koelbox vervoeren en dan op het strand aanvullen met het hete water uit je thermosfles? ( vandaag even stad in geweest, neem dan een'koude' fles mee...beeb lust hem ook op kamertemperatuur als t zo warm is als vandaag, hij is bijna 16 weken