Wat zouden jullie doen? Ik heb 1 september punctie gehad, 4 september terugplaatsing en nou zou ik morgenvroeg eigenlijk laatste keer utro moeten gebruiken. Ik heb via via nog meer in huis, dus kan nog door gaan. Wat zouden jullie doen? Mag vrijdag testen, maar wordt ws zaterdag (als ik mezelf kan inhouden)
Ik moet utrogestan gebruiken t/m dag 20 na de punctie. ALs je nog hebt, kun je natuurlijk doorgebruiken tot de testdatum en dan stoppen.
Ik moest utro gebruiken tot 5 weken zwangerschap. Ook verse icsi. Ieder ziekenhuis heeft zijn eigen beleid. Ik vond t nog eng om na die 5 weken te stoppen, dus heb ik nog paar dagen afgebouwd. Duim mee voor positieve test Ik had trouwens 2 weken na de punctie al bloedtest! Wat moet jj lang wachten dan.... Ik zou al lang al testje gewaagd hebben. Hier precies week na tp al duidelijke positueve test .
ik ga dat inderdaad maar gewoon door met de utro. Ik moest 2 weken wachten na terugplaatsing + 1 dag... maar ik heb mijn man net medegedeeld dat ik niet tot zaterdag wil wachten, maar we willen samen testen....
He zwaaistaart, Ik heb de tp op 5 september gehad en mocht na zondag stoppen met de utrogestan en vanmorgen testen. Uiteindelijk gisteravond al getest en die was positief! Ik hoop dat jij ook binnenkort een positieve test in je hand hebt. Heb vandaag het zh gebeld voor een afspraak voor de eerste echo en gelijk over de utro gevraagd. Als ik wil mag ik zolang doorgaan als ik wil dus ga nu gewoon weer verder totdat het op is. Heel veel succes met de laatste wachtdagen!!!!
Ik moet utrogestan gebruiken tot aan de zwangerschapstest, daarna zal ik 't dan wel horen.. Denk dat je 't beste ff je zkh kunt bellen Gaaaf man WillieBB :-D... Gefeliciteerd :-D
Gefeliciteerd Willie!! Ik ga vanavond denk ik ook testen en anders morgenvroeg nog een keer bij twijfel...
Hier had ik door moeten gebruiken tot aan de test datum. Ik werd echter al heel snel na tp ongesteld ondanks utro gebruik. Ik zou dus nog even doorgaan totdat de test duidelijkheid heeft gegeven. Succes!
Ik heb vanavond al getest, ik hield het niet meer en ben zwanger! pfff wat ontzettend spannend! Hopelijk gaat het deze keer wel goed! En nu ga ik zeker door met utro
Wat een fantastisch nieuws! Zwaaistaart en willieb allebei zwanger Van harte gefeliciteerd meiden !!!
He zwaaistaart onwijs gefeliciteerd!! Ik ben echt super blij voor je en nu hopen dat ze bij ons allebei blijven plakken!!