Mijn dochter is nu ruim 3 maanden en dronk tot van de week 6 flessen. Ze dronk haar 6 flessen niet zo goed op, ik heb een grotere speen geprobeerd en ze drinkt nu makkelijker de fles leeg en grotere hoeveelheden waardoor ze op 5 flessen komt. Nu begint ze iedere nacht rond 3,4,5 of 6 uur al om de fles te vragen. Nu heb ik dit nog altijd kunnen rekken en viel ze weer in slaap. Vannacht om 5 uur toch maar de fles gegeven. Speen heb ik dan geprobeerd ze had echt honger want de 120 cc was binnen 10 minuten op! (meer had ik er niet ingedaan) Vanmorgen om 8 uur wilde ze weer de fles. Ze drinkt dan niet de hoeveelheden om het met 5 flessen te rekken en zal wel weer om 6 flessen uitkomen vandaag. Hoe ging bij jullie de overgang en wat zouden jullie doen? Van mij mag ze 6 flessen, het is alleen zo lastig plannen omdat ze nooit op dezelfde tijd met haar fles begint. Iemand tips suggesties voor mij? groetjes Dorianne
ohja nog even vergeten: Toen ze nog 6 flessen had sliep ze makkelijk 9 a 10 uur door! Nu dus met moeite of veel huilen tussendoor en dan valt ze weer even in slaap!
Ze krijgt wat ze op krijgt maar drinkt deze al niet leeg dus laat staan als ik meer aanbied Ze drinkt wat ze mag hebben, ze zit er vaker onder dan boven.
Ik denk dat er niets anders op zit dan toch 's nachts die fles te geven. Het moment dat ze door gaat slapen gaat dan vanzelf weer komen. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze nu in een sprong zit, dan wordt een kindje ook weer vaker wakker 's nachts. Dan ook lekker de fles geven zou ik zeggen. Hier wisselde het doorslapen zich regelmatig af met niet doorslapen. Pas sinds een maand kan ik zeggen dat hij echt elke nacht doorslaapt.