Wanneer weer een beetje vorm in borsten?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Druif, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ik ben zo benieuwd wat mijn borsten gaan doen als ik straks stop met bv. Ik stel me zo voor dat ze er straks eerst uitzien als lege melkborsten. Klopt dat?

Na een tijdje schijnt er wel weer vet in te komen, maar hoelang duurde dat bij jullie? En hen je zelf eigenlijk nog invloed op je borsten van de toekomst?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik ben nog niet gestopt. Maar het schijnt dat als je stopt je borsten tijdelijk wat slapper zijn (melkklieren krimpen immers weer) en dat dan weer wordet opgevuld met vetweefsel. Schijnt een half jaar te duren.

Maar denk jij al aan stoppen dan ;)

3. de vrouw van de behawinkel hier in het dorp zei dat je pas je 'definitieve borsten' hebt 6 maanden nadat je volledig met bv bent gestopt. Dus net zoals Nemo zegt.

Dus ik zit nog lang niet aan de duurdere beha's! :D

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm tja een klein beetje kan ik deze vraag dus wel beantwoorden. Ja mijn borsten zijn op het moment behoorlijk de vorm van lege melk borsten. Ik had altijd een B-cup met de borstvoeding was dat een D-cup en nu na een week of 6 geen borstvoeding (maar ook nog wat andere problemen die daar ook aan meewerken) een kleine C-cup/ruime B-cup en bepaald niet stevig zoals ik gewent was, zowel voor de bv als tijdens de bv altijd mooie stevige borsten gehad. Nu een ruim vel met weinig inhoud zegmaar :( ! En ik hoop dat dat dus ooit nog 'goed komt' ja ;) .

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb nooit het lege borst syndroom gehad. Heb er zelfs elke keer en cupmaat extra aan over gehouden. Niet dat dat zo fijn is als je bedenkt dat ik al een c cup had.
    Het zal dus per persoon erg verschillen.

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    tja ze zijn wat minder stevig, maar ik vind ze nog steeds mooi! nu ik weer zwanger ben zitten ze weer vol, dus zie je er niks meer van :)

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Alleen daarom al zou ik zo weer zwanger willen zijn... Heb ik tenminste een decolletee... :D Ik heb maar een paar weken bv gegeven en het zijn nu, na een jaar nog steeds van die slappe zakjes... Cup aa heb ik eraan overgehouden... (ze waren al niet groot om mee te beginnen, maar toch)

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar dat is mijn ervaring.. ;)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik vraag het me ook af...

(nog een vraag dan, hoe kun je zien dat je borsten leeg zijn? Mijn borsten voelen na een tijdje drinken alleen maar zachter aan)

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Je borsten worden nooit écht leeg. Tijdens het drinken wordt er steeds nieuwe melk aangemaakt. (ik neem aan dat je dat bedoelt toch ?)

10. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    @Wendyp,

zoals Nemo al zegt, ze zijn nooit echt leeg. Maar als ik me aan het eind van de dag nog eventjes suf heb gekolfd en ukkie ook nog gewoon heeft gedronken heb ik toch altijd het idee dat ze behoorlijk leeg zijn. En inderdaad, ook zacht.

Dan vraag ik me dus of dat de toekomst ongeveer is.[/quote]

11. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    @Nemo, ik weet al wanneer ik ga stoppen ja. Na de zomervakantie. Ukkie is dan bijna een half jaar oud.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jup thnx... Vroeg het me al af, aangezien Sasha als ze voldaan is, uiteraard los laat. En als ik dan in mn tepel knijp :oops: dan spuit het er nog uit :oops:

Deel Deze Pagina