Arg, ben net 8 weken zwanger van m'n tweede maar ben geloof ik vergetne hoe het was. Ik heb sinds een halfuurtje zo'n zeurderige pijn links onderin m'n buik. Dat is toch gewoon mijn baarmoerder he, dat 'ie aan het groeien is ofzo? Maak me een beetje ongerust (om niks waarschijnlijk), een buitenbaarmoerderlijke zwangerschap spookte al door m'n hoofd. Stom, ik weet het. Heb volgende week vrijdag de eerste echo pas. Maar dat is toch normaal,een beetje pijn van je baarmoeder?
Voor zover ik kan zeggen is het normaal, ik denk bandenpijn ik heb er ook last van gehad, ben er zelfs wakker van geworden zo pijnlijk!
hier ook de hele dag al buikpijn, hoop dat het er bij hoort (verstand zegt van wel...), maar de onzekerheid slaat hier meteen weer toe... zal vast niet nodig zijn! is gewoon bandenpijn!
Ik had er gister ook ontzettend veel last van. Voelde ook steeds een steek rechts. Hopelijk hoeven we ons nergens zorgen over te maken. Het zal wel erbij horen allemaal. Hoe vervelend dat ook is.
ik heb in het begin ook echt enorme buikkrampen gehad, leek gewoon op zware menstruatiepijn. Direct flitsen van een miskraam en noem het maar op in mijn hoofd, maar dit hoort er gewoon bij. Je baarmoeder bereidt zich voor. Vervelend, maar niet direct reden tot paniek. Ik ben inmiddels 28 weken zwanger en hoe het er nu uit ziet ligt mijn kindje perfect op schema qua groei etc