Weigeren suikertest?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MamaVanGilani, Dec 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ssssssstttt...

2. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Moet er iets geplakt worden?;):D

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Okay, ik geef toe dat die grappig is :D
    Maar ik bedoelde meer ssssttt... Laat dit topic gewoon. Vind het zo vervelend dat er vaak mensen zijn die lijken te willen rellen... Niet nodig.

4. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Gaat mij niet om het rellen maar zou ik dat wel willen dan kan ik ook jouw reactie daar nu voor gebruikenomdat er onnodig doorgegaan word nu( gezien Ts niet verder reageerd en als ze dat wel doet zou ik verder niet meer reageren). Ik gaf mijn mening en Ts geeft me een lading kado waar je u tegen zegt. En heel cliché dit maar het is een forum en iedereen mag reageren. Day de waarheid soms harder aankomt dan de bedoeling is dat is aan de ontvanger hoe ermee om te gaan. Als we real zijn is deze topic best zwartmakerij terwijl topic titel en opening toch ergens anders over gaan.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dan koopt M. hem wel even om??? Whahahaaaa... Die is denk ik echt een beetje de weg kwijt door de hormonen. Is ze altijd al zo geweest of komt dit echt door de zwangerschap denk je? Wel jammer hoor...

6. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik was met mijn dochtertje in het zh.. weer een flinke aanval gehad verdomme:(.

Maar goed Moon, als jij dit kinderachterig vind mag jij dat vinden wou alleen mn gal spouwen! En elke topic het wel iets van zwart makerij, so what. Sommige mensen moeten gewoon dr ei kwijt.. En ik maak niemand zwart want hoe ik het heb gezet, zo heb ik t ook tegen haar gezegt:)

7. MamaVanGilani

Door de zwangerschap normaal zal ze zulke dingen nooit zeggen!

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Waarom wilt die vriendin van je eigenlijk die test weigeren?

Ik zou zo'n test ook niet graag nog een keer ondergaan, wat een vreselijk vies drankje was dat zeg. Moest moeite doen niet over te geven na het opdrinken van dat drankje. Dus ik zou wel met moeite naar zo'n test gaan, omdat ik weet wat er komt. Maar ik zou het wel doen, puur voor de baby.

Heeft jouw vriendin ook als eens eerder zo'n test gedaan?

9. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey MvG. Dit is een forum, en je als jij je ei kwijt wil, dan moet je dat vooral doen meid.

Heeft je vriendin geen reden gegeven waarom ze de test niet wilde doen? Haha en wat grappig dat ze denkt dat ze zo ff iemand kan omkopen. Eerst geen rode cent hebben en daarna tof lopen doen. Snap heel goed dat je je eraan irriteerd. Ach ja, laat haar gewoon en neem lekker afstand.

10. MamaVanGilani

Ik weet hoe vies het is, maar doe t toch weer! Ik weet t niet, ze is heel tegendradig op het moment.. ze vind het onzin om een uur in het zh te zitten!

11. MamaVanGilani

Dank je wel meid:) Ze heeft geen zin om een uur in het zh te zitten!! En ja idd daar zakt echt mn broek vanaf. En ben hier nie om iemand zwart te maken, want wat hier staat heb ik ook tegen haar gezegt! Net wat je zegt, moet mn ei kwijt en daar is een forum voor.

12. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    die suikertest kan je wel weigeren maar op zich is het een kleine moeite.

Je weet dan wel zeker zeggen dat het in ieder geval niet aan diabetes heeft gelegen.
    Mijn eerste was 4720gr dus wilde zeker weten of ik er wat aan kon doen maar nee is gewoon genetisch.
    Nu kan ik zeggen dat ik dat in ieder geval zeker weet, achteraf kan dat nooit meer.

Share This Page