Weigeren van een kijkoperatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kuikentje, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    Hoi,

Ik zou wel willen weten waarom je de operatie zou moeten laten doen? dus dat zou ik als ik jou was wel navragen...tja en verder dat snijden valt reuze mee. hoor het sneetje is nog geen cm en valt in je nafel dus je ziet er niets van en pijn doet het niet echt. Via een kijkoperatie kunnen ze zien of er bv endometriose zit dat kan dacht ik niet met HSG..
    Maar de keus is natuurlijk aan jou.

2. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Nou dames, alle stress om de kijkoperatie is voor niets geweest. De uitslag van de opzwemtest was wederom slecht en helaas zoals het ernaar uit ziet gaan we voor de ICSI. Het was niet eens goed genoeg voor IVF!

Volgende week hebben we weer een afspraak bij de gyn en gaan we het vervolgtraject behandelen.

Maar voor ICSI is de kijkoperatie niet nodig.

Gr. K

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh das minder voor je man dat zijn zaad niet zo goed is
    maar wel fijn voor jou dat jij nu geen operatie hoeft laten doen

heel veel succes en hopelijk raken jullie met behulp van icsi snel zwanger

4. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Hoi Caruli,

Dankjewel! Het is weer een tegenslag maar we hopen in ieder geval dat het met ICSI zal lukken.

Echt vreemd want hij heeft al vier keer eerder zaad afgegeven en toen zat hij tussen de 16 en zelfs 35 miljoen zaadcellen. De gyn en uroloog begrepen niet waarom het maar niet lukte en hadden zelfs verwacht dat het natuurlijk ging lukken!

Nu het erom spant, heeft hij al twee keer onder 1 miljoen gehaald. Zo bizar hoe het kan lopen, wij begrijpen het niet meer?

Maar goed, bewijst maar weer eens dat we het niet allemaal zelf in de hand hebben en niet alles zelf kunnen plannen!

Gr. K

5. okido

okido Lid

12 jun 2008
    34
    0
    0
    Hoi kuikentje,

nou, da's wel mooi, geen operatie. Ik wens jullie heel veel succes met het vervolg!

groetjes, Okido

6. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Hoi Okido,

Inderdaad geen operatie, dat is 1 dillema minder.

Dankje! Jij ook veel succes!

Groetjes K

Deel Deze Pagina