hoi mijn dochter van 15 weken weigert te drinken,tenminste regelmatig. ze heeft vandaag om 6u en 12u een paar minuten gedronken.hooguit 3 minuten.dit kan toch nooit genoeg zijn?? maar als ik haar aanleg is het huilen,weg draaien.heb al geprobeerd op bed te voeden,links rechts,wat meer zittend enz...maar geen resultaat. voorheen dronk ze om de 3 uur,ze is nooit een lange drinker geweest(5 minuten). heb gister gebeld met de borstvoedingslijn en deze mevrouw zei je dochter is 15 weken,ze kan wel om de 4u hebben,misschien wil ze dan beter drinken.maar dr zit nu wel heel lang tussen. word er onzeker van hoor. ze heeft wel goede poepluiers,plas iets minder.maar ja tis ook warm. ze is wel levendig verder. zo weer een heel verhaal geworden.
ik zou voorlopig haar volgen in haar behoefte. als ze nou suffig wordt, of ze heeft steeds droge luiers is het wat anders natuurlijk, maar ik denk dat ze heel goed aan kan geven wat ze nodig heeft, dus probeer haar te volgen ook al lijkt het dat ze dan wel erg weinig binnen krijgt, mssn drinkt ze nog effectiever dan voorheen en krijgt ze dus nog steeds aardig wat binnen.
hoi nou gelukkig dronk ze net weer,weliswaar aan 1 kant en maar 5 minuutjes maar ze lijkt aardig wat naar binnen te "klokken". maar kijken hoe het nu gaat
vannacht kwam ze wel om de 2 uur. hoe zou dat komen dat ze dan wel wil drinken en overdag bijna niet. heb het liever andersom
Zowel M als T gingen met een maand of 3/4 veel minder (vaak) drinken. Vooral omdat ze de wereld gingen ontdekken en dat was echt veel leuker dat dat suffe gedrink . Zolang je kindje goed groeit, blij en alert is ... geen probleem.