Hoe zit het met de dreumesmelk van nestle? Ik heb nog een paar pakken staan en wil deze graag op gaan maken nu. gebruik normaal gesproken friso standaard. maar normaal gesproken doe ik dan 180 water en 6 scheppen bijvoorbeeld in en fles. nestle is kant en klaar hoeveel moet ik dan in een fles doen? 180 of 200 dat staat er dus niet op!! misschien dat iemand van jullie het weet? En kan ik dit dan sochtends door de pap heen doen? Alvast bedank!
Ik zou gewoon 180cc in een fles doen en als het niet genoeg blijkt te zijn kun je altijd 200cc geven.
ja maar het is kant en klaar he. dus als ik 180 er in doe komen er geen schepjes voeding meer bij dus blijft het ook 180.
180 ml + 6 schepjes wordt 200 ml. Dus nu 200 ml kant en klare melk geven. En evt. granen toevoegen voor pap.
Als je kind 180/6 dus 200cc drinkt dan kun je 200cc aanbieden. Als je kind van de aangemaakte melk regelmatig laat staan, dan geef je wat minder. Je kunt het net als gewone dagmelk (daar lijkt het afgezien van een smaakje, wat extra ijzer en vitamine D sprekend op) gewoon gebruiken om een bordje pap mee aan te maken. Je kunt er zelfs pannenkoeken mee bakken (al is dat wel een dure manier om het pak leeg te krijgen).