slaap problemen. Help !

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal1984, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Ben zo moe :( ..

Kyano slaapt al sinds dat hij een week of 4 is gewoon klokje rond ( van acht tot acht ) maar nu is ongeveer twee weken geleden lekker ziek geweest en is toen vaak in de nacht wakker geworden omdat hij het zo moeilijk vond om adem te halen want zijn neusje zat zo dicht ( echt zielig ) ... Nu hij eindelijk weer beter is had ik gedacht dat hij weer heerlijk in zijn ritme terug zou komen maar helaas is dat niet het geval, hij word echt 10x per nacht wakker het is nu zo erg dat ik al een paar nachten een matras heb neergelegd om naast het te liggen want ik ben echt dood op, ik weet dat ik dit niet te vaak moet doen omdat hij er dan gewend aan raak maar wat moet ik dan ? Het laten huilen werkt niet want dan brult hij de hele buurt bij elkaar... Ik ben echt ten einde raad :(

En omdat ik momenteel geen baan heb ben ik elke nacht de lul als hij wakker word, nou moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik dat zelf wil want mijn vriend werkt fulltime dus vind ik het niet meer dan normaal dat ik dat doet, mijn vriend doet het in het weekend altijd ...

Maar heeft iemand misschien tips wat ik kan doen? Alles is welkom !

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb geen tip voor je, maar ik denk dat het altijd nog beter is om met een matras bij hem te gaan liggen terwijl hij in zn eigen bedje slaapt, dan dat je em bij je in het grote bed neemt zeg maar.
    Ik denk dat ie dit sneller afwent

3. chantal1984

Ik wil hem idd niet laten wennen in ons bed, heb hem eigenlijk al vanaf dat hij net geboren is direct in zijn eigen kamertje laten slapen ...

4. chantal1984

Niemand tips of adviezen :'(

5. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Geen tips helaas, mijn kleine is 11 maanden en heeft nog nooit doorgeslapen. Wij moeten er 4 a 5 keer per nacht uit en dat al 11 maanden lang. En dat hakt er behoorlijk in. De tip die ik zoek is: hoe werk ik mijn wallen weg ;)
    Volhouden meid, is het enige wat we kunnen doen!

6. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wat hier heel goed helpt is het avondritueel herhalen. Boekje lezen, liedje zingen en dan weer in bed.
    1 of 2 keer per nacht vond ik niet zo erg. Totdat ik 6 keer in de nacht boekje zat te lezen. Dat werd me toch wat te veel. Nu troost ik haar even en dan gaat ze weer terug in bed. Soms pikt ze het, soms niet, maar dan laat ik haar altijd 2 minuten uitrazen en ga er dan weer naar toe en dan troosten en dan is het goed, dan gaat ze slapen.
    Ik ben hier ook altijd de pinda, want papa lukt het niet om haar weer terug te leggen. Ze weet precies al bij wie ze het kan maken. :D

7. chantal1984

hihihi dikke plak plamuur er op smeren ;) werkt goed ;) ..

weet je wat echt werkt, Sperti er op smeren, het klinkt stom maar dat is zalf voor aambeien maar dat trekt alles lekker strak :)

8. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Sperti, echt? Haha, nou ja baat het niet dan schaadt het niet. Ik zal het eens proberen, volgens mij heb ik nog iets vergelijkbaars liggen van vlak na mijn bevalling...

9. moona1

moona1 Actief lid

Jul 30, 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Dag Chantal,

Ik maak hetzelfde mee als jij,echt heel vermoeiend omdat ik ook nog eens naar min werk moet.
    wat schijnt te helpen is het patroon verbreken door hem een keer wat later op te laten blijven of een dagje bij opa en oma te laten slapen of is een ander ritueel s avonds ik heb haar een avondje bij op en oma laten slapen en het heeft wel geholpen.

10. Suya

Suya Actief lid

Dec 26, 2008
    235
    0
    0
    Je zegt dat laten huilen niet werkt omdat hij dan de hele buurt bij elkaar brult. Tja...dat herken ik wel van ons meisje en dat is inderdaad heel vervelend. Maar.......het werkt uiteindelijk bij ons wel het beste. Je moet er even doorheen en wellicht dat je de buren kunt waarschuwen. Bij ons meisje heeft het eigenlijk bijna nooit langer dan ongeveer 40 minuten geduurd (de eerste keer huilen). En de dagen erna merkten we gelijk dat het al minder werd.

Wat je misschien ook kunt proberen is om hem de eerste keer dat hij dan wakker wordt een flesje te geven in bed. Wellicht dat dit hem helpt om weer diep in slaap te komen.

Succes

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    tjah, het kereltje is gewoon zijn ritme kwijt... mss lukt het idd door hem wat langer wakker te houden, als hij goed moe is, lekker warm bad, lekkere fles melk en huppa naar bed! word hij wakker? slokje water, tutje en weer weg...?

jamie slaapt snachts ook door. word hij toch wakker doe k dit ook altijd, gewoon beetje water, tutje en hij slaapt weer...

Share This Page